Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نجاتی آتانی مسئول بسیج اساتید سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین در خصوص برنامه های بسیج اساتید که تا پایان سال جاری در دستورکار این نهاد قرار گرفته است، اظهار کرد: برنامه های متنوعی برای ماه های باقی مانده از سال جاری برای اساتید عضو بسیج استان در دستورکار داریم که بر اساس زمان بندی مشخص برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به مراسم روز 9 دی اشاره کرد که به مناسبت بزرگداشت این روز تاریخی همایش هایی را در سطح استان برای اساتید برگزار می کنیم.
مسوول بسیج اساتید استان قزوین اضافه کرد: افراد زیادی علاقمند هستند که این روز تاریخی به دست فراموشی سپرده شود و به نوعی از اذهان عمومی مردم جامعه پاک شود اما باید به این مهم توجه داشته باشیم کسی که آسیب بزرگی به اعتبار جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است باید جزای این کار ننگ خود را ببیند.
نجاتی آتانی عنوان کرد: برگزاری مراسم ها و برنامه های متنوع به منظور بزرگداشت 9 دی گامی در راستای ماندگاری حماسه آفرینی مردم ایران در برابر فتنه 88 است تا آیندگان بدانند نه تنها در دوران دفاع مقدس که در هر شرایطی اگر کسی بخواهد به این نظام مقدس ضربه ای وارد کند مردم ایران تمام قد در برابر آن ایستادگی می کنند.
وی تصریح کرد: سعی داریم به مناسبت بزرگداشت 9 دی همایشی با حضور دکتر گنجی برای اساتید استان برگزار کنیم تا ابعاد مختلف این حماسه آفرینی تاریخی ملت ایران ماندگار شود.
مسوول بسیج اساتید استان قزوین با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور برای اساتید استان گفت: اردوی راهیان نور یک مرحله برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد که اساتید به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
نجاتی آتانی بیان کرد: در مرحله بعدی اردوی راهیان نور هم اساتید و خانواده آنان در ایام نوروز 97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
وی با اشاره به فعالیت کانون مشاوره بسیج اساتید استان خاطرنشان کرد: اساتید علاقمند در حوزه بحث های حقوقی، تحلیلی و روان شناسی در راه اندازی کانون مشاوره همکاری دارند و در صورت موفقیت در اجرای این طرح بستری فراهم می کنیم تا عموم جامعه دانشگاهی استان و کارمندان بتوانند از خدمات این کانن بهره مند شوند.
1009/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • بارش برف سنگین در قزوین-مازندران؛ ارتفاع برف به ۵ متر رسید (فیلم)
  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • «بزرگداشت مریم میرزاخانی» برگزار می‌شود
  • زوایای پنهان تاریخ در «هیس، هیچی نیس!»/ حضور استعدادهای شهرستان
  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله (فیلم)
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد