Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:22:55 GMT

مشکلات کشور با تاسی به راه شهدا برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۹۰۲۰

مشکلات کشور با تاسی به راه شهدا برطرف می‌شود

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه مشکلات کشور با تاسی به راه شهدا برطرف می‌شود گفت: با این کار می‌توانیم بر معضلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور غلبه کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر 55 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی انجام شد.

در این آیین حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدصادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای عزیز همان طور که برای آخرت ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بودند و در این راه جانشان را دادند برای دنیای ما نیز برنامه دارند.

وی افزود: شهدای والامقام ما بعد از سال‌ها می‌آیند تا به ما کمک کنند اگر انقلابی هستیم انقلابی‌تر شویم و اگر جهادی هستیم جهادی‌تر عمل کنیم.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه به بیان برخی از دلایل بازگشت پیکر شهدا پس از سال‌های طولانی پرداخت و تصریح کرد: شهدا می‌آیند تا از قرآن و ولایت دور نشویم و راه خود را در این دنیا گم نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضع‌گیری برخی از مسئولان فعلی و سابق کشور در واکنش به توطئه اخیر دشمن در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف بیان کرد: متاسفانه در این پیام‌های صادر شده از ادبیات انقلابی خبری نبود و مبانی فکری و اعتقادی این شهدا در آنها لحاظ نشد.

امینی از مسئولان خواست راه شهدا را ادامه دهند تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور غلبه کنیم.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های مهم شهدا دانست و در همین ارتباط توضیح داد: آنها امام راحل را قبول داشتند و در مسیر اجرای فرامینش قدم برداشتند و پیروز هم شدند اگر ما هم می‌خواهیم در میدان‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق باشیم باید به فرامین مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم و به آن عمل کنیم.

امام جمعه مسجدسلیمان با تاکید بر این نکته که ما در کنار احترام به مسئولان از آنها انتقاد هم می‌کنیم اضافه کرد: این کار ما در راستای تولی و تبری که جزو مذهب ما است انجام می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از برخی از مسئولان بیان کرد: چرا در نظام جمهوری اسلامی مدیران از واژه‌های قرآنی و ادبیات انقلابی استفاده نمی‌کنند در صورتی که دشمنان بر کفر خود ثابت قدم هستند.

امینی گفت: ما به آینده انقلاب اسلامی ایمان داریم زیرا بارها حضرت امام این نوید را دادند و فراوان در صحیفه امام ذکر شده است که پرچم این انقلاب به دست صاحبش حضرت ولی‌عصر(عج) داده می‌شود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد