Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:31:32 GMT

اتانولاژ «یک کیلو و بیست و یک گرم» از نیمه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۹۲۵۳

اتانولاژ «یک کیلو و بیست و یک گرم» از نیمه گذشت

اصلاح رنگ و نور فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان و تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد در استودیو روشنا از نیمه گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان که اولین نمایش خود را در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تجربه می کند، پس از پشت سر گذاشتن مراحل صدا گذاری و موسیقی به مرحله اتانولاژ رسید که در این بخش نیز مرحله اصلاح رنگ و نور آن از نیمه گذشته و رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یک کیلو و بیست و یک گرم» که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند رحیم طوفان است با بازی لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سمیرا ذکایی و بازیگران خردسال ساغر کیان راستی و مانلی اصفهانی در بهمن ماه ۹۵ در تهران فیلمبرداری شده و این روزها به خط پایان پس تولید نزدیک است.

«یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت می کند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، کارگردان و مجری طرح : رحیم طوفان، سرمایه گذار : سید مهدی نریمانی، نویسنده: لیلا نیک زاد، مدیر فیلمبرداری : شاهین طوفان، دستیار اول و برنامه ریز: علی تهرانی، صداگذار: آرش قاسمی، دستیار دوم کارگردان: رهام مخدومی، دستیار برنامه ریز: جعفر نامنی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: امید صالحی، تصویربردار پشت صحنه: نگار نیک خواه آزاد، دستیار اول فیلمبردار: داود عباسی، مشاور نور: حسن رحیمی، دستیار فیلمبردار: رضا گودرزی، ابولفضل طهماسبی، احسان عباسی، اپراتور دوربین: سخی توکلی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، دستیار یک : وحید شوکتی، دستیار دوم: مهدی افشار، دستیار لباس: عاطفه غلام پور، سیمین قربان زاده، طراح گریم: غلام رضا عربی، مجری گریم بانوان آیدا محمدی، مجری گریم: عطا عارفی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، دستیار اول صدا: کیوان امرالهی، دستیار دوم صدا: مجتبی بلالی، مدیر تولید: مجید گودرزی، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، دستیار اول تدارکات: علی قادری مقدم، دستیار دوم تدارکات: جواد نامنی، همیار تدارکات: محمد ولی آقا بیگی، مهدی حسن نیا، مسئول هنرور: حمید بخشی، حمل و نقل: محمد گودرزی، حمل و نقل: حمید نجاری، حمید مهتاب، مهدی نادی، سینه موبیل: سید مصطفی مدنی، محمد حسن فیضی کیا، احمد عباسی پور، مدیر روابط عمومی: مینا قاسمی زواره، مشاور رسانه: رضا پورزارعی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر