Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی با عنوان «صنعت و دانشگاه، چالش‌ها و فرصت‌ها» که با حضور صاحبان صنایع شهرستان با هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سلطانپور رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه در راس هیاتی مرکب از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه بازدید کردند و با شرکت در یک نشست هم‌اندیشی به بحث و گفتگو در مورد موانع رشد و توسعه صنعتی از دو منظر دانشگاه و صنعت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه نیز گفت: «هفته پایانی آذر هر سال هفته پژوهش نامگذاری شد تا با تشکر از فعالان پژوهشی، فرهنگ پژوهش و فناوری در میان اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و محققان نهادینه شود.

دکتر حسین سلطانی افزود: «مهمترین رسالت هفته پژوهش و فناوری ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان اقشار جامعه محققان، فناوران، دانشجویان و دانش آموزان است.»

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه با توجه به مشکلات و موانع پیش روی صنایع شهرستان گفت: «بهترین وکوتاه‌ترین راه غلبه بر این موانع ایجاد فضای تعاملی و برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه است.»

در پایان این برنامه پس از امضا تفاهم‌نامه همکاری با بازدید از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه از نزدیک با توانمندی‌های این واحد دانشگاهی آشنا شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی