Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۸۲ درصدی ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهرگفت: این ترمینال با ظرفیت تخلیه و بارگیری ۳۰۰ هزار تی.ای.یو کانتینر دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدمهدی بنچاری صبح امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به‌‌منظور ایجاد فعالیت‌های لجستیکی و صنایع تولیدی و ارزش افزده در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر، اجرای طرح احداث کارخانه کمپوت سازی در مجتمع بندری نگین با مشارکت بخش خصوصی  منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح پسکرانه بندر بوشهر پرداخت و با اشاره به اجرای پروژه مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر خاطر نشان کرد: مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان پسکرانه فعالیت‌های بندر بوشهر طراحی و با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که با تکمیل آن ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به بیش از 2 برابر افزایش می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین خبردادو تصریح کرد: علاوه بر سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های روبنایی، ایجاد تاسیسات زیربنایی در مجتمع بندری نگین از جمله اقدام‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

بنچاری با بیان اینکه 3 پایانه کانتینری، چند منظوره و صادراتی در مجتع بندری نگین بوشهر طراحی شده است گفت: نخستین پروژه این مجتمع بندری تحت عنوان پایانه کانتینری روند اجرایی مطلوبی دارد که با تکمیل آن تحول مهمی در عرصه تجارت کالاهای کانتینری ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت 82 درصدی ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهرگفت: این ترمینال  با ظرفیت تخلیه و بارگیری 300 هزار تی.ای.یو کانتینر دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین 340 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود افزود: با تکمیل این پروژه ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری دربندر بوشهر سالانه به یک میلیون تی.ایی.یو کانتینر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تولید این مجموعه سال ۱۴۰۵ پایان می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود