Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:42:57 GMT

درگیری با خبرنگاران و انصراف کاندیداها به نفع خادم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۳۹۴۱۰

مسئولان برگزار کننده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مانع حضور خبرنگاران به سالن محل برگزاری این مجمع شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. در حالی که پیش از این خبرنگاران اجازه حضور در تمام مجامع انتخاباتی را داشتند امروز با صحنه عجیبی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئولان برگزار کننده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مانع حضور خبرنگاران به سالن محل برگزاری این مجمع شدند تا مجمع بدون حضور خبرنگاران آغاز شود!

بعد از گذشت مدتی و اعتراضات شدید خبرنگاران، سرانجام مجوز حضور خبرنگاران در مجحمع صادر شد. نکته عجیب اینکه حراست آکادمی از خبرنگاران کارت شناسایی طلب کرد و امتناع یکی از خبرنگاران سبب شد تا حراست با وی درگیر شود.

صبح امروز و قبل از آغاز مجمع محمدرضا توپچی یکی از کاندیداها با انتشار یک بیانیه سرگشاده کناره گیری خود از انتخابات را اعلام کرد. توپچی در این باره گفت: به مصلحت کشتی می‌بینم که رسول خادم همچنان بر مسند فدراسیون باشد. کشتی در چهار سال اخیر کشتی چه در بعد نتیجه‌گیری و چه در زمینه ساختار سازی مانند قانونمند کردن مسابقات انتخابی موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع و برخی نقاط ضعف که سعی می‌کنم به صورت حضوری به مسئولان فدراسیون اعلام کنم معتقدم خادم باید در چهار سال آینده نیز بعنوان رئیس فدارسیون فعالیت نماید.

نامزد انتخابات فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به صورت رسمی انصراف خود را از حضور در مجمع به دبیر فدراسیون کشتی اعلام کردم و به عنوان یک عضو خانواده کشتی برای ورزش ملی کشور، آرزوی موفقیت دارم.

همچنین با آغاز مجمع نقی کلانتری نیز از حضور در انتخابات انصراف داد. محمدرضا چمن گلی سرمربی سابق کشتی فرنگی و یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی نیز در مجمع غیبت داشت. جالب اینکه کلانتری و توپچی دو انصرافی دیگر نیز ترجیح دادند تا در مجمع حضور نداشته باشند.

همه میدان را برای خادم خالی کردند/ اعتراض جدیدی به انصرافی‌ها

انصراف یکی پس از دیگری کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از جمله حاشیه‌های مجمع انتخاباتی این فدراسیون بود.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک به ریاست محمدرضا داورزنی در حال برگزاری است.

مهمترین نکته انتخابات امروز انصرافی های فراوان کاندیداهاست به طوری که 8 کاندیدا یکی پس از دیگری انصراف خود را اعلام کردند تا میدان را برای رسول خادم رئیس این فدراسیون خالی کرده باشند.

داستان انصراف ها با محمدرضا توپچی آغاز شد که صبح امروز با یک بیانیه سرگشاده و قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کرد. نقی کلانتری نفر بعدی بود که انصراف داد و در مجمع حاضر نشد. 

عبدالله چمن گلی سرمربی سابق کشتی فرنگی نیز در انتخابات حضور نیافت و همین به معنای انصراف وی تلقی شد. 

در ادامه و بعد از آغاز مجمع حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز یکی دیگر از انصرافی ها بود. بنی تمیم بعد از زمانی که برای ارائه برنامه ها در اختیارش قرار گرفته بود و صحبت هایش، به نفع خادم کنار کشید.

این موضوع با اعتراض عباس جدیدی یکی دیگر از کاندیداها روبرو شد که بنی تمیم باید برنامه های خودش را ارائه می داد، نه اینکه از عملکرد فدراسیون و رسول خادم دفاع می کرد چون خود خادم توانایی دفاع از برنامه هایش را دارد.

بعداز این اتفاق احد پازاج به عنوان نفر بعدی پشت میکروفون قرار گرفت و به ارائه برنامه های خودش پرداخت. اما خیلی زود با دفاع از برنامه های فدراسیون کشتی در 4 سال گذشته به نفع خادم کنار رفت!

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم