Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پرسپوليس بايد براي صعود به نيمه نهايي جام حذفي از سد صنعت نفت آبادان عبور کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، پرسپوليس هشت روز پيش نيز در ورزشگاه آزادي به مصاف صنعت نفت رفت و با دو گل مقابل حريف آباداني خود به پيروزي رسيد. اما امروز دو تيم براي رسيدن به نيمه نهايي حام حذفي مقابل هم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپوليس که در نليگ برتر عملکرد فوق العاده داشته، مي خواهد در جام حذفي نيز به موفقيت برسد تا سالي رويايي را رقم بزند.
نفت آبادان در ابتداي جام حذفي عنوان کرد مي خواهد از اين رقابتها کناره گيري کند اما تصميم خود را عوض کرد و حالا با حذف سپاهان و داماش گيلان به يک چهارم نهايي رسيده است. بايد ديد فراز کمالوند اين ديدار را جدي مي گيرد و يا تمرکزش را روي بازي هفته بعد ليگ مقابل استقلال مي گذارد. جام حذفي هميشه همراه با نتايج غافلگيرکننده بوده و نفت آبادان نمي خواهد به راحتي اين فرصت طلايي را از دست بدهد.
برانکو ايوانکوويچ در بازي با بادران به چند بازيکن خود استراحت داد و احتمالا در ديدار امروز چند تغييري نسبت به بازي قبل خواهد داشت. وحيد اميري مصدوم است و به اين بازي نمي رسد. نفت آبادان هم در اين روزها چند ورودي و خروجي داشته و احتمالا با تغييراتي در ميدان حاضر خواهد شد.
برانکو ايوانکوويچ و فراز کمالوند تاکنون شش بار باهم رودررو شدند که نتيجه آن پنج-يک به سود برانکو است. برانکو در پنج مصاف اخيرش با کمالوند پيروز بوده است. پرسپوليس همچنين آمار بسيار خوبي در مصاف با نفت آبادان در ليگ برتر دارد؛ در 13 بازي دو تيم در ليگ برتر 9 برد با پرسپوليس بوده، دو بار نفت برنده شده و دو ديدار هم به تساوي انجاميده است. نفت پس از بازي در ليگ با پرسپوليس تا امروز ديدار نداشته و حالا دو بازي پشت سرهم مقابل پرسپوليس آن هم در آزادي را تجربه مي کند.
پرسپوليس در مرحله قبل دو بر يک بادران را از پيش رو برداشت و نفت آبادان دو بر يک داماش گيلان را مغلوب کرد. شاگردان برانکو اگر امروز موفق به شکست نفت آبادان شوند پس از سه سال به نيمه نهايي جام حذفي خواهند رسيد. برانکو امسال علاوه بر ليگ، حساب ويژه اي نيز روي جام حذفي کرده است. او مي خواهد موفقيتش در پرسپوليس را سال به سال بيشتر کند و به نظر مي رسد امسال تنها به قهرماني در ليگ برتر راضي نيست و در فکر کسب دوگانه است. هر چند هنوز مسيري سخت و طلاني پيش روي برانکو و شاگردانش است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور دیروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود. روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.

نتایج نهایی رقابت‌های دیروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)
گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)
گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)
گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)
گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)
گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام