Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرام حلیم روز سه شنبه در نشستی با رئیس شورای شهرستان ، اعضای شورای شهر و شهرداری بیله سوار گفت: با موافقت استاندار اردبیل طرح دریافت بهای خدمات ترانزیتی از پایانه مرزی و گمرک بیله سوار مورد مصوب قرار گرفت که از این بابت از هر کامیون ورودی و خروجی 100 هزار ریال دریافت شده و در اختیار مجموعه شهرداری بیله سوار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه آسفالت در محوطه دانشگاه آزاد واحد بیله سوار هست ،با استعلامات صورت گرفته و با هماهنگی ادارات ، این کارخانه به سه راه خروسلو منتقل و فعالیت این کارخانه در این محل انجام می شود.
او همچنین با اشاره به اینکه عمر آسفالت در شهرستان بیله سوار کم است اظهار کرد: وجود گمرک و پایانه مرزی و کشاورزی بودن منطقه باعث شده کامیون های ترانزیتی و ادوات کشاورزی در این شهرستان فعالیت بیشتری داشته باشند و این عامل باعث فرسودگی زود هنگام آسفالت معابر و جاده ها منطقه است.
فرماندار بیله سوار افزود: بزودی طرح بیمه سلامت که هم اکنون در بیشتر گمرکات کشور اجرا می شود برای اتباع آذری نیز که از مرز بیله سوار تردد می کنند، راه اندازی خواهد شد.
به گزارش ایرنا از فرمانداری بیله سوار ، او در زمینه مشکل بدهی ادارات شهرستان به شهرداری بیله سوار گفت: مکاتباتی صورت گرفته و با هماهنگی استانداری اردبیل بدهی های ادارات به شهرداری بیله سوار از ادارات کل استان پیگیری خواهد شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافری از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین 2 کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۳۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار