Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از خریداران خودرو پس از تعویض پلاک برای ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی به این مکان مراجعه می کنند ولی برای مراجعه به این مکان ارائه برخی از مدارک لازم است در این مطلب به ان پرداخته شده است.

مدارک مورد نیاز برای وکالت فروش و سند قطعی نقل و انتقال خودرو:

– حضور فروشنده و خریدار و یا نماینده قانونی آنها (وکیل)

– اصل کارت ملی و شناسنامه طرفین معامله

– اسناد مالکیت خودرو ( در صورتیکه فروشنده اولین مالک خودرو است ارائه برگه کمپانی و یا برگه گمرک و در صورتیکه فروشنده مالک اول نباشد ارائه آخرین بنچاق دفترخانه )

– شناسنامه خودرو ( برگ سبز صادره توسط مراکز تعویض پلاک )

– برگ تاییدیه نقل و انتقال خودرو (صادره توسط مراکر تعویض پلاک) (جهت تنظیم وکالت فروش نیاز نمی باشد)

– اصل برگ مفاصاحساب عوارض خودرو صادره از دفاتر خدمات الکترونیک شهر یا شهرداری(پرداخت شده توسط فروشنده)

– اصل بیمه نامه شخص ثالث معتبر

هزینه انتقال سند کلیه مدل های پژو در سال ۹۶:

نوع خودروسال ساختهزینه کل انتقال سند (تومان)۴۰۵ بنزینی۱۳۹۶۵۷۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۵۵۲۹.۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۴۴۸۲.۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۳۴۳۰.۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۲۳۷۷.۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۱۳۲۴.۰۰۰۴۰۵ بنزینی۱۳۹۰۲۷۱.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۶۵۹۵.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۵۵۴۵.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۴۴۹۶.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۳۴۴۴.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۲۳۸۹.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۱۳۳۴.۰۰۰۴۰۵ دوگانه سوز۱۳۹۰۲۷۹.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۶۵۹۵.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۵۵۴۵.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۴۴۹۶.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۳۴۴۴.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۲۳۸۹.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۱۳۳۴.۰۰۰۴۰۵ SLX۱۳۹۰۲۷۹.۰۰۰

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

اختلاف‌های منچستریونایتد و نیوکاسل باعث شده است مدیر انگلیسی تا سال 2025 قادر به فعالیت نباشد. 

طرفداری | منچستریونایتد که پاسخ مثبت دن اشورث را دریافت کرده، عجله‌ای برای ورود او به اولدترافورد ندارد. 

به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل برای صدور مجوز جدایی مدیر ورزشی خود به مقصد منچستریونایتد، 5+15 میلیون پوند درخواست کرده است. آن‌ها دن اشورث را از باشگاه کنار گذاشته‌اند و تا زمانی که شیاطین سرخ مبلغ لازم را پرداخت نکنند، به او اجازه فعالیت در باشگاه دیگری را نخواهند داد. رویکرد نیوکاسل از نگاه سر جیم رتکلیف «احمقانه» بوده و به همین خاطر، منچستریونایتد نیز قصد عقب‌نشینی از سیاست خود را ندارد. آن‌ها تمایل دارند 2 میلیون پوند برای اشورث هزینه کنند، همان مبلغی که دو سال پیش نیوکاسل به برایتون پرداخت کرده بود. رتکلیف شخصا برای مذاکره با آماندا استاولی وارد عمل شد اما همچنان اختلاف 13 میلیون پوندی بین دو باشگاه وجود دارد.

منچستریونایتد به شدت برای انتقال دن اشورث علاقه‌مند است اما قصد ندارد 10 میلیون پوند برای او هزینه کند. آن‌ها حاضر هستند تا پاییز و حتی پایان سال 2024 منتظر بمانند. از نگاه مدیران باشگاه، با توجه به بودجه محدود، مبلغ آزادسازی مدر انگلیسی بهتر است برای جذب بازیکن سرمایه‌گذاری شود. شیاطین سرخ از جیسون ویلکاکس و دن اشورث خواسته‌اند یک مدل دقیق و مشخص برای سبک بازی و نقل و انتقالات باشگاه طراحی کنند تا باشگاه از آشفتگی‌های یک دهه اخیر نجات یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟