Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه گفت: موضوع دو شغله بودن برخی رئیسان هیات های ورزشی در مراجع قانونی پیگیری می شود تا اگر شبهه ای در این زمینه وجود داشته باشد، برطرف شود.

«محمدرضا داورزنی» پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگاران در محل آکادمی کمیته ملی المپیک گفت: 13هزار هیات در کشور داریم که روسای هیچ کدام از آنها کارمند وزارت ورزش یا هیات ها نیستند که ردیف شغلی داشته باشند و حقوق دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، هزار و 400 هیات در مراکز استانی نیز وجود دارد که آنها نیز همین شرایط را دارند.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر 13هزار هیات ورزشی موجود در سراسر کشور به شغل سازمانی تبدیل شوند، پنج هزار شغل به مجموعه مشاغل افزوده می شود و سبب بار مالی برای دولت خواهد شد که این موضوع امکان پذیر نیست.
وی افزود: باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در اداره هیات های ورزشی استفاده کنیم.
داورزنی همچنین رای و اعتماد دوباره مجمع به رسول خادم را نشانه رضایت اعضا از عملکرد وی عنوان کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در چهار سال گذشته در فدراسیون کشتی انجام شده است، اما مردم و جامعه کشتی انتظار دارند، برنامه ریزی فدراسیون کشتی به گونه ای باشد که همیشه از جایگاه ایران در مسابقات المپیک و بین المللی دفاع شود.
رسول خادم روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با کسب 40 رای برای دومین بار هدایت فدراسیون کشتی را به عهده گرفت.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با سختی هایی که در استان ها برای تامین منابع و امکانات وجود دارد، هیات های ورزشی همه تلاش خود را برای شکوفایی این رشته در کشور انجام می دهند. امیدوارم انسجام فعلی در کشتی کشور تداوم داشته باشد تا با برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها در مسابقات آسیایی و المپیک 2020 کسب مدال را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.
داورزنی در پاسخ سئوالی درباره وضعیت سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع را باید از وزیر ورزش و جوانان بپرسید. حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در حال حاضر کار خود را انجام می دهد.
وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای حصول توافق باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور ترکیه افزود: امیدواریم فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - نیز در این زمینه همکاری کند تا مشکل باشگاه پرسپولیس برطرف شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت این وزارتخانه از فوتبال در جام جهانی 2018روسیه گفت: این وزارتخانه در کنار فوتبال است و از همه برنامه های فدراسیون در این زمینه حمایت می کند.
داورزنی که همزمان سرپرستی فدراسیون والیبال را عهده دار است، در پاسخ به پرسشی در خصوص دلیل اعلام نشدن نامزدهای انتخابات این فدراسیون که انتخابات آن هفتم دی ماه برگزار می شود، گفت: منتظر نظر مراجع ذی صلاح در این زمینه هستیم.
ورزشی**1067**9250
خبرنگار:رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران