Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:46:11 GMT

تدارک 10 رویداد ورزشی، علمی و پژوهشی برای تبریز 2018

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۰۳۲۱

تدارک 10 رویداد ورزشی، علمی و پژوهشی برای تبریز 2018

به گزارش ایرنا، جمشید نظمی روز سه شنبه در نشست مشترک با روسای هیات های ورزشی استان افزود: تبریز 2018 بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌هایی مانند گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در راس آن ها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ورزش آذربایجان شرقی برای برنامه های تبریز 2018 رویکردی برنامه محور و جامع در بخش های همگانی، قهرمانی، ورزش بانوان، آموزش، ورزش روستایی و عشایری و مهمتر از همه رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تبریز 2018 فرصت بسیار طلایی برای ورزش استان است که باید از آن بهره‌مند شویم و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی با تمام توان در کنار مدیران استانی است تا شور و نشاط و هیجان ورزشی را در این رویداد مهم ایجاد کند.
نظمی ادامه داد: مسابقات بین المللی کشتی جام تختی بهمن ماه 96، جشنواره بین المللی بازی های بومی و محلی، لیگ جهانی والیبال نشسته، همایش 150 هزار نفری پیاده روی خانوادگی و همگانی، مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا، همایش 5 هزار نفری کوهروی خانوادگی، همایش 10 هزار نفری دوچرخه سواری همگانی، تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان، همایش علمی و پژوهشی بین المللی و مسابقات هندبال جوانان آسیا در سال 96 و 97 با رویکرد تبریز 2018 برگزار می شود.
وی با اشاره به موضوع تبدیل شدن آذربایجان شرقی و تبریز به‌ عنوان قطب گردشگری دنیا و کشورهای جهان اسلام گفت: این رویداد بسیار مهمی است که حوزه ورزش و جوانان توجه جدی به این مقوله دارد و وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یکی از دستگاه های اجرایی پیشرو در این مقوله است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هیات های ورزشی استان بازوی اصلی برگزاری این رویدادهای ورزشی به شمار می رود و با هماهنگی و تلاش و برنامه‌ریزی و همتی که مدیران وزارت و روسای فدراسیون‌ها و هیات های ورزشی دارند در سال 2018 تمامی رویدادهای فوق در بالاترین سطح برگزار خواهد شد.
نظمی با تبریک کسب رتبه دومی اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی سال 1395افزود: ورزش آذربایجان شرقی سیر صعودی خود را در بخش های مختلف ادامه می دهد و رتبه پنجمی سال 94 را به رتبه دومی سال 95 ارتقا داده و توانسته در بخش قهرمانی که مهمترین شاخصه ورزش است رتبه سومی کشور را از آن خود کند.
وی گفت: برای حفظ و حتی کسب رتبه اولی که فاصله ناچیزی با مقام نخست داریم باید برنامه ریزی، سیاست مدون و استعدادیابی ، قهرمان پروری در کنار توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی را سرلوحه تمامی امورات قرار دهیم.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: اصلی‌ترین برنامه ورزش استان حضور پرتعداد و کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جارکاتا و المپیک 2020 است.
حبیب ستوده نژاد افزود: برای حضور پرتعداد و کسب مدال در این دو رویداد مهم آسیایی و جهانی، حمایت از قهرمانان در سرلوحه امورات قرار دارد.
وی اظهار کرد: برای تبریز 2018 علاوه بر میزبانی رویدادهای بین المللی، 100 مسابقه قهرمانی کشور در بخش زنان و مردان با همکاری فدراسیون های ورزشی برنامه ریزی شده است.
ستوده نژاد ادامه داد: تعامل و افزایش ارتباطات برون و درون سازمانی هیات های ورزشی در مسائل مختلف می تواند گره گشای مشکلات باشد و همچنین ارتباطات درون و برون سازمانی هیات های ورزشی باید با ادارات، ارگان ها و نهادها، شهرداری ها، بخش خصوصی، سرمایه گذاران، قهرمانان و پیشکسوتان افزایش یابد.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
9853/8023/6183

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت