Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حميدرضا دهقاني نيا در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما در خصوص تعطيل بودن ستاد مبارز با قاچاق کالا و ارز گفت: ستاد نمي تواند تعطيل باشد چون قائم به شخص نيست و بر اساس برنامه هاي ابلاغي کارها انجام مي شود.
وي افزود: صحبت دادستان کل را که ناشي از دغدغه و ضرروت معرفي رئيس جديد ستاد است، رد نمي کنيم و تصميم گيري در خصوص معرفي نماينده رييس جمهور مي تواند موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


­مديرکل فناوري اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کال وارز ادامه داد: هيچ کدام از معاونت هاي حساس ستاد بدون معاون نيست و اگر افرادي در جاي ديگري سمتي گرفته اند در ستاد هم حضور مي يابند و مسائل را پيگيري و دستورات لازم اداري را صادر مي کنند.
حميدرضا دهقاني نيا از زمان تشکيل آخرين جلسه ستاد مبارزه با قاچاق اظهار بي اطلاعي کرد و افزود: بنده بطور مستمر پيگير جلسات طرح هايي مثل رجيستري و سامانه جامع تجارت و طرح رهگيري دارو هستم و کار متوقف نشده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز، ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در منزل مسکونی واقع در شهر اصفهان کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسین بساطی ارزش این دستگاه‌های قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در این عملیات یک نفر شناسایی و دستگیر و پرونده متخلف به مراجع قضایی ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است، از شهروندان خواست: پس از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله موضوع را از طریق شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد
  • ضرورت ایجاد تحولی جدی در رویکردها، مسئولیت‌ها و عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • آمارها بیانگر پیشرفت در مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر است
  • رئیسی : مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت
  • رئیسی: باید تحولی جدی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان