Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به انجام ۳۱۷ هزار فقره سفر حمل‌ونقل کالا در لرستان گفت: از این طریق ۴ میلیون تن کالا حمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر از نیروهای راهداری لرستان در طرح زمستانی این نهاد مشارکت دارند، اظهار داشت: ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۹ راهدارخانه آماده خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طول کل راه ها و جاده های لرستان ۸ هزار و ۱۰۴ کیلومتر است که ۱۰۴ کیلومتر از آن آزادراه است، تصریح کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در لرستان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تاکید بر اینکه ۱۷۵ کیلومتر از راه های لرستان روکش آسفالت شده است، افزود: ۳۰ کیلومتر از راه ها درز گیری شده و ۱۳ هزار و ۷۶۳ تابلو علائم رانندگی را در سطح جاده ها نصب کرده ایم.

شرفی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر از جاده های استان را خط کشی کرده و در سطح ۲۳ کیلومتر از راه ها تجهیزات روشنایی احداث کرده ایم، ادامه داد: در هشت ماهه نخست سال جاری ۴ میلیون و ۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل لرستان جابه جا شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۳۱۷ هزار فقره سفر حمل بار در لرستان داشته ایم، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری حمل و نقل بین شهری گفت: ۴۶ مورد از این شرکت ها موسسه اتوبوس رانی هستند، ۳۱ مورد موسسه مینی بوس رانی و ۱۰ مورد نیز شرکت سواری کرایه هستند.

شرفی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار مسافر در لرستان طی ۸ ماهه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل لرستان جابه جا شده اند، افزود: این تعداد مسافر در ۲۴۰ هزار فقره سفر جابه جا شده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان