Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: بعد از اخذ آرا هر 40 نفر به خادم رای اعتماد دادند که 4 سال دیگر سکان کشتی کشور را در دست داشته باشد و بتواند با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد و ایجاد همدلی در کشتی برای مسابقات آسیایی پیش‌رو و المپیک 2020 و 2024 آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی کار سختی دارد تا با پییگری‌‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد بتواند به انتظارات پاسخ دهد.

داورزنی در مورد ادعای جدیدی مبنی بر شغل محسوب شدن رئیس فدراسیون و رئیس هیأت استانی، تصریح کرد: مجموعه فدراسیون‌های ما اساسنامه‌ای دارند. بحثی وجود دارد که این بحث در مسیر خودش در حال بررسی است. حدود 1400 هیأت استانی در کشور کار می‌کنند. جدیدی هم اگر اعتراضی داشت باید قبل از مجمع اعلام می‌کرد و در مجمع شرکت نمی‌کرد. حق قانونی او است که از هر مرجع قانونی که می‌داند اعتراضاتش را پیگیری کند.

وی افزود: سازمان بازرسی بحث درباره تبصره اساسنامه فدراسیون های ورزشی دارد و آن موضوع باید اصلاح شود تا شبهات برطرف شود چون این موضوع موضوعی است که بار مالی سنگینی برای دولت دارد و عملا شدنی نیست که بخواهد این اتفاق بیفتد. برای همین با تعامل با سازمان بازرسی کل کشور انشاالله شبهه برطرف شود. در اساسنامه قبلی فدراسیون‌ها بحثی در خصوص قوانین حاکم جاری بر هیات‌ها داریم. کسی که رئیس فدراسیون است نباید دو شغله و بازنشسته باشد. برای دبیر فدراسیون‌ هم چنین چیزی تعریف شده که همانند رئیس حقوق می‌گیرد. هیات‌های استانی را از بین علاقمندان انتخاب می‌کنند دوستان ما در سازمان بازرسی دنبال می‌کنند که اگر اصلاحاتی در اساسنامه و آیین‌نامه لازم است صورت بگیرد تا شبهات برطرف شود.

وی درباره انتقاداتی که از وزارت درباره نامزدها شده، اظهار داشت: حق قانونی هر کسی است که هر کسی احساس وظیفه می‌کند، نامزد شود. سعی ما این است انتخابات در نهایت عدالت برگزار شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره بی‌احترامی جدیدی در انتخابات گفت: دوستان مجمع هم مکدر شدند. ما به نظر همه دوستان احترام می‌گذاریم. مجمع با نظم کار خود را انجام داد و اعضا نیز رای خود را اعلام کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص حاشیه های اخیر فدراسیون چوگان و آخرین شرایط این فدراسیون گفت: اصلاً بحث چوگان را مطرح نکنید. در مورد کشتی صحبت می‌کنم، اما سایر موارد خیر. شان وزارتخانه به گونه‌ای نیست که وارد بازی‌هایی شود که به شان خود ورزش توهین شود. بازی که راه افتاده اصلاً خوب نیست و اجازه بدهید حرمت ها حفظ شود و اگر بحثی وجود دارد، از طریق مراجع قانونی دنبال شود. اینکه در رسانه‌ها بخواهیم حرفیم بزنیم که دور از شئونات ورزش کشور باشد چندان درست نیست.

وی همچنین درباره شکایت از وکیل‌گیلانی، گفت: این موضوع در جای خود قابل بررسی است.

داورزنی در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرد: موضوع پرسپولیس از جمله موضوعاتی است که باید از وزیر ورزش بپرسید. گرشاسبی کارش را انجام می‌دهد و اگر قرار است اتفاقی رخ بدهد باید از وزیر ورزش جویا شوید.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تنها 50 هزار دلار به باشگاه ریزه‌اسپورت داده است، عنوان کرد: باید تشکر کنم از دولت به دلیل پیگیری‌های این موضوع و اینکه برای حل این اتفاق سنگ تمام گذاشتند. از سفر اولی که اردوغان به ایران آمده بود این موضوع دنبال شد. سپس هم گرشاسبی سفری به ترکیه داشت تا با همکاری که صورت گرفت و دستوراتی که اردوغان داد و لابی‌های خوبی که صورت گرفت شرایط اینگونه شود. امیدوار هستیم در مرحله بعد فیفا هم نظر مثبت خود را اعلام کند تا این هجمه و فشار از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود.

داورزنی در پاسخ به این سوال که برای بازی‌های دوستانه تیم ملی هم احتمال دارد که وزارت امور خارجه و دولت ورود کنند یا خیر، گفت: دولت و وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال است تا هر برنامه‌ای که مدنظرشان است انجام شود و اتفاق خوبی بیافتد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درمورد اینکه هر کدام از هیأت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس یک نفر کم دارند، اظهار داشت: این سوال را سلطانی‌فر باید جوابگو باشد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که گفته شده بودجه فدراسیون‌ها کم شده، عنوان کرد: بحث حوزه منابع مالی است و فرامرزیان پاسخگوست. باید بودجه وزارت ورزش را با هم نگاه کنیم که در برخی از موارد افزایش و برخی موارد کاهش داشته است. بخش عمده‌ای از منابع را فدراسیون‌ها خودشان تامین می‌کنند و تلاش ما این بوده بودجه کمکی دولت نیز تغییر نکند. چون سال آینده بازی‌های آسیایی را داریم. براساس تفاهمنامه نزدیک 58 تا 60 درصد از بودجه را پرداخت کرده‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان سال مجموعه فدراسیون‌های ما براساس تفاهمنامه بودجه خود را بگیرند.

وی درباره انصراف پریچهره از نامزدی ریاست فدراسیون بسکتبال، خاطرنشان کرد: ثبت نام نکرده است. اشتباهی صورت گرفته و علاقمندان بسکتبال به او گفته بودند ثبت‌نام کن. ما طبق قولی که دادیم این بود سرپرستی بگذاریم تا مجمع برگزار و عدالت برقرار شود. کسانی که تمایل دارند کمک کنند بیایند و دوستانی به پریچهره مراجعه کردند و او هم گفت وزارت باید هماهنگی داشته باشد. بعد از صحبت‌هایی که شد منطقی نبود او بیاید. در برخی موارد 6 ماه قبل یکی را انتخاب می‌کنیم برای سرپرستی که او هم تمایل دارد برای نامزدی اقدام کند اما برخی موارد فقط سرپرست برای برگزاری مجمع است و زمانی که ناگهانی مطرح شود ثبت‌نام کرده این شائبه پیش می‌آید که مهندسی شده است. سعی وزارت ورزش این است مجامع در کمال عدالت باشد و ما هم امانت‌دار خوبی باشیم. 

داورزنی در پاسخ به این سوال که چزا اسامی نامزدهای والیبال اعلام نمی‌شود، گفت: امروز و فردا اعلام می‌شود. منتظر استعلام‌های نامزدها هستیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد