Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: چرخ روزگار چرخیده و نوبت به طاهری رسیده است تا بداند نباید زحمات نفرات قبلی را زیر سوال برد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اتهاماتی که حسین هدایتی به علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت داد و اینکه علی دایی نیز طاهری را دروغگو خطاب کرد، گفت: «متاسفانه آن قدر فضا غبارآلود و تیره و تار است که نمی‌توان به صورت شفاف درباره همه مسائل حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قدیم گفته‌اند «از هر دست بدهی با همان دست پس می‌دهی». حالا هم وقت آن شده طاهری پاسخگوی اتفاقاتی باشد که در زمان مدیریتش رخ داده است.»

وی ادامه داد: «تردیدی نیست که طاهری در دوران مدیریت خود زحمات زیادی کشیده است ولی او در دوران کاری‌اش در پرسپولیس یکی از کارهایی که انجام داد این بود که مسئله بدهی مانوئل ژوزه را بیش از حد بزرگ کرد. با این کار هم تا آنجایی که می‌شد مرا تخریب کرد. حالا چرخ روزگار چرخیده و نوبت به طاهری رسیده است تا بداند نباید زحمات نفرات قبلی را زیر سوال برد. اینکه عنوان شود بدهی‌های امروز پرسپولیس میراث مدیران قبلی است را من هم می‌توانستم بگویم اما یک بار هم این کار را نکردم چون به خوبی می‌دانستم که چه مسئولیتی را پذیرفته‌ام.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس افزود: «من هم در دوران مدیریتم بدهی 450 هزار دلاری نلو وینگادا را دادم. آیا یک بار گفتم که این بدهی از قبل مانده است. طاهری هم می‌توانست بدهی 360 هزار دلاری مانوئل ژوزه را بدهد نه اینکه می‌گذاشت کار به جایی برسد که مبلغ بدهی چند برابر شود. آیا این همه سال طول دادن یک مسئله دردی را دوا کرد یا شدت یک زخم را به جراحتی بزرگ تبدیل کرد. پس از من 5 مدیرعامل به پرسپولیس آمدند و هیچ کدام نتوانستند بدهی ژوزه را بدهند. بدهی علی دایی 115 میلیون تومان بود و اگر به موقع داده می‌شد الان 3 میلیارد تومان نمی‌شد.»

وی با اشاره به اینکه هدایتی یک هوادار پولدار پرسپولیسی است، اظهارداشت: «من کاری ندارم که حسین هدایتی از چه راهی درآمدهای کلان به دست می‌آورد و به کجاها بدهکار است چون در حیطه مسئولیتم نیست ولی آنچه اتفاق افتاده این بوده که هدایتی قبل از من به پرسپولیس کمک کرده است. در زمان من هم به پرسپولیس پول داد. بعد از من هم به داریوش مصطفوی، عباس انصاری‌فرد، حبیب کاشانی، علیرضا رحیمی، محمدحسین نژادفلاح و علی‌اکبر طاهری کمک مالی کرده است. پس او عاشق پرسپولیس است و هوادار پولدار این تیم به حساب می آید. اگر غیر از این بود که می‌توانست به استقلال کمک کند.»

رویانیان در ادامه تاکید کرد: «پول اولیه حضور برانکو در پرسپولیس را حسین هدایتی داد. این موضوع را باید همه دوستداران پرسپولیس بدانند. نژادفلاح و امیررضا خادم هم زحمت کشیدند تا امروز پرسپولیس بهترین تیم ایران باشد.لطف خدا شامل حال سرخ‌پوشان پایتخت شده و این به برکت هواداران این تیم است. جایگاه عالی امروز پرسپولیس نباید به نام افراد دیگری زده شود. برانکو فوق‌العاده مربیگری کرده و از بازیکنان جوان پرسپولیس تیم فوق‌العاده ساخته است. مهره‌های جوانی که علی دایی به تیم آورد و امروز جواب داده‌اند. بهتر است زحمات امثال هدایتی، دایی و هنر مربیگری برانکو را به حساب اشخاص دیگر ننویسیم.»

وی در خصوص اینکه چرا مسئله بدهی ژوزه این‌قدر بزرگ شد، تصریح کرد: «ببینید ژوزه را من به پرسپولیس نیاوردم و او را بیرون هم نکردم. قرار بود مذاکره کنیم که شبانه از ایران خارجش کردند. به نظرم ادامه دار شدن موضوع بدهی ژوزه و تخریب من در سال‌های اخیر برای آن بوده که مسائل دیگر باشگاه به وضوح دیده نشود. خوشحالم که روز پیروزی حق نزدیک شده است. اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که بار دیگر خورشید پشت ابر نخواهد ماند. طاهری حالا می‌فهمد که من چه کشیده‌ام. 4 سال است که پیش خانواده‌ام، دوستان و اقوامم مورد اتهام قرار گرفتم و طاهری تلخی که من چشیده‌ام را به خوبی حس می‌کند.»

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم هر چه زودتر همه حقایق سال‌های اخیر پرسپولیس برای همه عیان شود. باید همه بدانند چه کسانی درون باشگاه به دنبال منافع‌شان بودند و دل‌شان به حال هواداران نسوخت. دست سرنوشت واقعیت‌ها را در خصوص برخی روشن کرده و بعد از این هم برای دیگر افراد روشن خواهد کرد. نظام طبیعت همیشه بر حق بوده و اگر چه در مقاطعی کوتاه می‌توان مردم را فریب داد ولی مطمئن باشید بالاخره همه چیز مشخص می‌شود. همان‌طور که گوشه‌ای از آن را مردم شب گذشته متوجه شدند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آنها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد