Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ستاد فرماندهی سپاه استان تهران برگزار شد.
در این مراسم از تلاش‌های سردار نصیری تقدیر و سردار شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا (ع) معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز در این مراسم حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نظری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تهران در این مراسم گفت: مسئولیت هم می‌تواند منشا خدمت و هم منشا ظلم و خیانت به مردم و روی‌گردانی از آن‌ها شود؛ خدا را شاکریم که در بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه، افرادی در جایگاه مسئولیت آن قرار می‌گیرند که خداترس، دردمند و ولایت‌محور هستند.
وی خاطرنشان کرد: سردار نصیری عنصری جهادی بود که چندین کار را در سپاه استان تهران به صورت همزمان انجام داد و به واسطه این تلاش‌ها سپاه سیدالشهدا (ع) در سطح سپاه‌هایی قرار گرفت که سال‌ها سابقه فعالیت دارند و بدون مشکل زیر ساختی به اجرای ماموریت‌های محوله می‌پردازند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • آیین تکریم از ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان برگزار شد
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است