Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نوبخت نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (28 آذر ماه 96) در نشست علنی پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بنده به عنوان یک طبیب قسم خوردم که از جان بیماران خود محافظت کنم.

وی افزود: متاسفانه به علت آلودگی هوا بنده هر لحظه شاهد بیمار شدن مردم و به کام مرگ رفتن آنها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس همچنین تصریح کرد: اگر مجلس دهم یک کار درست انجام داده باشد همان تصویب لایحه هوای پاک بوده است که نباید به فراموشی سپرده شود، موضوع هوای آلوده در این سطح از وقوع زلزله هم بدتر است.

نوبخت اضافه کرد: چگونه است که همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها هنگام وقوع زلزله پای کار می‌آیند اما در این ا یام آلودگی هوا که به تازگی در تهران هم تشدید شده است خبری از آنها نیست.

وی همچنین یادآور شد: آلودگی هوا بیماری‌های روانی، اختلالات جسمی و توسعه سرطان‌های مختلف را به همراه دارد همچنین شوک‌ها و بیماری‌های قلبی که ناشی از آلودگی هوا است که به تازگی بین برخی از همکارانمان هم شاهد آن هستیم هر لحظه حیات ما را تهدید می‌کند.

نوبخت در خاتمه خاطرنشان کرد: آقایان بگویند در یک سال اخیر برای حل بحران آلودگی هوا چه کردن، همگی باید به صورت جهادی پای کار بیایند و برای حل این موضوع فکری بیندیشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد