Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@12:13:31 GMT

امروز از ۳ پژوهشگر برتر تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۰۹۸۷

امروز از ۳ پژوهشگر برتر تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، صبح امروز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه، مراسم روز پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و سومین دوره تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و با حضور جمعی از پژوهشگران و جهادگران جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.
در این مراسم، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، معاونان پژوهشی، آموزشی و فرهنگی این نهاد، علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، محمدرضا واعظ مهدوی، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه، شاهین آخوندزاده، قائم‌مقام پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرضا حاجیلری، دبیر اجرایی سومین دوره تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری در آغاز مراسم طی سخنانی گفت: انتخاب برترین‌های پژوهش و فناوری در این دوره، از همه حوزه‌ها بوده و جهاد با همکاری مراکز متعدد علمی و هم‌افزایی با این مراکز، پژوهشگران برتر را شناسایی کرد.
وی ادامه داد: امروز از ۳ پژوهشگر برتر تجلیل به عمل می‌آید که دو نفر از آنها محققان با تجربه هستند و یک نفر به عنوان پژوهشگر جوان معرفی و تجلیل خواهد شد.


حاجیلری گفت: در پایان مراسم امروز در مجموع از ۳ پژوهشگر برتر، ۵ طرح پژوهشی برتر، ۵ گروه پژوهشی برتر، یک مدیر پژوهشی برتر، ۲ مرکز تخصصی برتر، ۲ مرکز رشد و شرکت دانش‌بنیان برتر و یک پژوهشکده برتر و همچنین ۵ حامی فعالیت‌هاب پژوهش و فناورانه جهاد دانشگاهی، تقدیر خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است؛ امروز آیین گرامیداشت این هفته در اردبیل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل