Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:35:03 GMT

دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای در سلماس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۱۰۴۲

دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای در سلماس

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی گفت:  در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در "سلماس"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

 وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کنند که در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با تحت نظر قرار دادن به صورت نامحسوس، موفق به دستگیری وی شدند، تصریح کرد:

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به 27 فقره سرقت کیف قاپی در شهرستان سلماس اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی