Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: یکی از معضلات امروز کشور ما این است که برنامه و فعالیت ها بر مبنای پژوهش صورت نمی گیرد.

به گزارش ایرنا، وحید مرندی مقدم روز سه شنبه در ششمین جشنواره پژوهش پژوهشگاه استاندارد در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج افزود: اگر به سمتی برویم که پیش از هر اقدامی، پژوهش های لازم صورت گیرد و مبنا را بر تحقیق و پژوهش بگذاریم ، امور عملی تر و به صورت موفق تر انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تصویب قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران در آذرماه خاطر نشان کرد: این قانون بر مبنای پژوهش و به روز بوده و ظرفیت های بسیاری زیادی را برای سازمان ایجاد کرده است
مرندی گفت: در قانون جدید حدود 80 درصد قانون قبلی حفظ و 20 درصد دیگر با همان مفاهیم ولی با ادبیات جدید اصلاح آورده شده و بیش از قانون قدیم برای ما ظرفیت ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: یکی از بزرگترین ظرفیت هایی که در این قانون برای سازمان ملی استاندارد آورده شده این است که تمامی وزارت خانه ها مکلف شده اند هر آنچه را که در وزارتخانه متبوع خود انجام می دهند بر مبنای استاندارد باشد و نظارت بر تمامی این دستگاهها نیز بر عهده سازمان ملی استاندارد است که باید این عملکرد ها به رئیس جمهوری گزارش شود.
معاون نظارت بر استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه مرکز پژوهشهای مجلس و سازمان استاندارد یک سال بر روی این قانون کار کرده اند اظهار داشت: 30 ماده جدید در این قانون اضافه شده است.
در ششمین جشنواره پژوهش پژوهشگاه استاندارد از 13 پژوهشگر برتر کشور تقدیر شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد