Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:09:33 GMT

قهرمانی ماسال در مسابقه دوی صحرانوردی مدارس گیلان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۱۳۶۵

قهرمانی ماسال در مسابقه دوی صحرانوردی مدارس گیلان

لاهیجان-ایرنا- تیم آموزش و پرورش شهرستان ماسال رتبه نخست مسابقه دوی صحرانوردی قهرمانی مدارس گیلان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا ، این مسابقه روز دوشنبه با حضور تیمهایی از 34منطقه آموزش و پرورش گیلان در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد و تیمهای ماسال ، تالش و خشکبیجار به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مقطع ابتدایی این مسابقات 22تیم با 79شرکت کننده ، در مقطع متوسطه اول تعداد 23تیم با 72شرکت کننده و در مقطع متوسطه دوم 20تیم با 52 شرکت کننده حضورداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نتایج انفرادی و تیمی مقطع ابتدایی این مسابقه به ترتیب امیر رضا فیضی از ماسال اول ، پارسا پورابراهیم از لاهیجان دوم و رامین آتش‌زن از حویق مقام سوم را بدست آوردند .
در نتایج تیمی ابتدایی نیز ماسال ،حویق و ناحیه دو رشت به ترتیپ اول تا سوم و در نتایج انفرادی محمد معین اردجانی از رضوانشهر اول ،امیرحسین صوری از ناحیه یک رشت دوم و سید سینا نوری از تالش و در نتایج تیمی متوسطه اول به ترتیب ماسال ، رضوانشهر و ناحیه یک رشت رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
در نتایج انفرادی و تیمی مقطع متوسطه دوم، در نتایج انفرادی، مهدی فرج‌الله زاده از رحیم آباد ، علی سینا فاضلی از چابکسر و جواد حاجت پور از ماسال و نتایج تیمی این مقطع نیز به ترتیب ماسال ، تالش و خشکبیجار اول تا سوم شدند.
مسوول انجمن دو و میدانی مدارس بخش پسران استان گیلان و مسوول هیات دو و میدانی لاهیجان به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان لاهیجان استعداد خوبی در دوی صحرانوردی دارد ولی به دلیل عدم وجود پیست دو میدانی این ورزش در این شهرستان چندان فعال نیست .
مسعود داریوش افزود: اطراف زمین فوتبال ورزشگاه تختی لاهیجان محل تمرین ورزش دومیدانی بود که پس از چمن مصنوعی و نصب حفاظ در اطراف این زمین امکان تمرین در این محدوده وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: باغ کشاورزی لاهیجان بهترین محل برای برگزاری تمرینات و مسابقات ورزش های دومیدانی است که نیازمند توجه بیشتر از سوی مسوولان است .
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد

لندو نوریس فاتح ششمین مسابقه فصل شد و به حسرت چند ساله خود پایان داد.

طرفداری | گرندپری میامی امشب برگزار شد و این لندو نوریس بود که با نمایشی فوق العاده قهرمان امشب فرمول یک بود.

گرندپری میامی از ساعت 23:30 آغاز شد و در پایان 57 دور این مسابقه، این لندو نوریس از مک لارن بود که بالاتر از سایر راننده ها با عملکرد فوق العاده خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و اولین قهرمانی خود را در طول شش سال حضورش در فرمول یک رقم بزند. لندو نوریس 57 دور را با زمان 1:30:49.876 به پایان رساند و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد. در ابتدا مکس ورشتپن پیشتاز این مسابقه بود اما در دور سی‌ام، لندو نوریس از او پیش افتاد. در دور 34 نوریس با استفاده از DRS اختلاف را به 1.5 ثانیه رساند. در نهایت نوریس با اختلاف 7.612 ثانیه نسبت به ورشتپن در رده نخست قرار گرفت.

مکس ورشتپن در رده دوم و شارل لکلرک در رده سوم قرار گرفتند. لوئیس همیلتون بهترین عملکرد خود در فصل 2024 فرمول یک را داشت و در رده ششم قرار گرفت. در دور 27 مگنوسن و سارجنت با یکدیگر برخورد داشتند و همین مسئله باعث شد سارجنت نتواند مسابقه را به پایان برساند. مگنوسن بابت این برخورد، 10 ثانیه جریمه دریافت کرد. اسکار پیاستری از مک لارن با زمان 1:30.634 سریع ترین لپ تایم را در این مسابقه داشت.

لندو نوریس پس از تحقق یک رویا

در پایین جدول نهایی گرندپری میامی را می بینید: (اضافه می شود)

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند