Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار عذرخواهی رسمی وزیر جهاد کشاورزی از کشاورزان و شالی کاران گیلانی شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی هفته گذشته سفری به استان گیلان داشت و انتظار این بود که در بحث برنج با کشاورزان و نمایندگان نشستی برگزار کند تا راه حلی برای رفع مشکل شالیکاران اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در یکی از شهرستان‌ها حضور یافت و یکی از کشاورزان در این شهرستان از حجتی توضیح خواست که ایشان به جای ارائه توضیح قانع کننده به کشاورز به وی توهین کرد در حالیکه پیامبر خدا دست کشاورزان را می‌بوسید و مقام معظم رهبری در سفری که به گیلان داشت تاکید کرد که برنج با رنج به دست می‌آید و باید از کشاورزان تشکر کرد.

وی ادامه داد: آقای حجتی به جای تشکر از کشاورزی که منتظر پاسخ وزیر بود به کشاورز توضیح کرد و اظهار داشت که شما بهتر است که سبوس برنج را بخورید تا عقل و هوشتان زیاد شود و بتوانید دقیق با بنده صحبت کنید.

کوچکی نژاد با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی باید رسما از کشاورزان و شالیکاران گیلانی عذرخواهی کند، یادآور شد: کشاورزان به شدت به نوع برخوردی که وزیر جهاد کشاورزی با شالیکاران داشته معترض هستند و مشکلات زیادی در حوزه شالی کاری وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تن برنج وارد کشور و توزیع شده است، تصریح کرد: برنج کشاورزان روی دست آن‌ها مانده و وزیر به جای پاسخ قانع کننده گستاخانه جواب کشاورز زحمتکش را می‌دهد.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر کوچکی نژاد گفت: آقای حجتی از کشاورزان عذرخواهی و متنی در این خصوص تهیه و منتشر کرده است و در این متن آمده «خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای‌نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند؛ چه رسد به کشاورز دلسوخته و زحمتکشی که تلاش می‌کند افت قیمت حاصل تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولان برساند». 
منبع:خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و افزود: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۴۵۰ هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر در پایان تاکید کرد: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم قابل دست یافتن نیست.

کد خبر 6078929

دیگر خبرها

  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • برنج‌کاران مازندران برای انجام نشاکاری عجله نکنند.
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • اهمیت نقش پرندگان در کنترل آفات
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خرید توافقی برنج راه حلی مناسب برای ایجاد تعادل در بازار