Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزلرستان، تیمهای هندبال خرم آباد و الشتر با شکست  در  برابر حریفان خود ازصعود به دورنهایی لیگ دسته دوم هندبال باشگاههای کشور بازماندند.
در مسابقات هندبال دسته دوم باشگاههای کشورکه در خرم آباد برگزار شد،تیم هندبال خرم آباد با نتیجه 14 بر16 مقابل تیم سنندج و تیم هندبال الشتر 21 بر 30 از تیم مقاومت البرز شکست خوردند و از صعود به فینال باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی رم برابر این تیم قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باز بماند.

شاگردان استفانو پیولی در بازی رفت این مرحله که هفته گذشته برگزار شد هم با یک گل برابر رم شکست خورده بودند و امیدوار بودند که بتوانند این باخت را در این بازی جبران کنند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما این اتفاق نیفتاد تا ادامه این فصل بیش از پیش برای آنها دشوار شود.

هواداران این تیم که برای حمایت از میلان راهی شهر رم شده بودند پس از پایان این دیدار بسیار عصبانی به نظر می‌رسیدند و زمانی که پس از سوت پایان این بازی، بازیکنان قصد داشتند وارد راهرو منتهی به تونل شوند برخورد تندی با آنها کردند.

این هواداران معتقد بودند که بازیکنان مقصر اصلی شکست خوردن در مهم‌ترین بازی این فصل هستند و به هیچ وجه از عملکرد آنها در دیدار برابر حریف ایتالیایی راضی نبودند. این در حالی است که میلان هفته آینده یک بازی بسیار حساس مقابل اینتر دارد و اگر در این بازی شکست بخورد جشن قهرمانی حریف مقابل چشمان آنها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • شکست رستمی در فینال: نقره ۷۲ کیلو به نام‌ ایران
  • رونمايى از پديده فرنگى: اسماعیلی طلایی شد