Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: با راه اندازی سامانه خدمت رسانی مددجویان در بستر دولت همراهUSSD از این پس کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند آخرین وضعیت خدمات دریافتی خود را استعلام کنند.

جلیل عفتی در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود می تواند یکی از شماره های *4*123#  و یا  *44*123#  را شماره گیری کندو سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و موارد دیگر در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهزیستی در این سامانه گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.

وی افزود: در بخش استعلام خدمات نیز در صورت دریافت کمک مالی و یا کمک غیرنقدی، تاریخ، مبلغ و زمان آن به نمایش گذاشته می شود.

جلیل عفتی هدف از راه اندازی این سامانه را پایش مستمر خدمات و وضعیت جامعه هدف بهزیستی توسط خود مددجویان و همچنین از طریق بهزیستی دانست.

به گفته این مقام مسئول؛ مزیت این طرح روش های دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مددجویی حتی از طریق گوشی های همراه غیر هوشمند، ایجاد زیر ساخت مناسب برای استقرار دولت همراه و هزینه پایین استفاده از خدمات است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دریافت کروکی الکترونیک در "پلیس من" امکان پذیر شد
  • تسهیلات جدید خدمات راهور در برنامه کاربردی پلیس من
  • برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟
  • ۴۵ هزار مددجوی گلستانی از بهزیستی مستمری می‌گیرند
  • صدای شما
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان