Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام اظهار کرد: قاچاق کالا بیشترین آسیب را به اشتغال و اقتصاد کشور وارد می کند، باید از نهادهای فرهنگی در پیشگیری از قاچاق کالا بیشتر استفاده کرد.
وی افزود: اگر تولید انواع کالاهای داخلی تقویت شود و شاهد محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار باشیم ضمن حل مشکل قاچاق ، مشکلات تولید و اشتغال نیز حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار ایلام با تقدیر از اقدامات اداره کل استاندارد استان در حمایت از کالاهای ایرانی یادآور شد: تولید کالاهایی با استانداردهای بالا و مطابق با میل مصرف کنندگان یک امر ضروری محسوب می‌ شود، بنابراین از این موضوع می ‌توان به عنوان ابزاری در پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق و بی ‌کیفیت به کشور استفاده کرد.
کلانتری گفت: اقدامات خوب و مناسبی توسط نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان انجام گرفته که باید با قوت تداوم داشته باشد چرا که آمارها افزایش پیگیری ها را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا در حوزه سوخت در سطح استان ایلام خوب مدیریت شده، اما مراقبت ها در تمامی حوزه های لازم است، گفت: قاچاق کالا به صورت عمده در استان وجود ندارد و آنچه امروز ما با آن درگیر هستیم به صورت اندک است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 174 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز ارجاع شده است که از این تعداد 160 پرونده مختومه شده است.
نعمت الله بیرانوند افزود: متخلفان به پرداخت 22 میلیارد و 553 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032//6119

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟