Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکاراـ ایرناـ روزنامه ینی شفق ترکیه در خبری ادعا کرد که ترور شخصیت های سیاسی ترکیه در دستور کار گروه روریستی داعش قرار گرفته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این روزنامه طی خبری نوشت: ماه گذشته میلادی ماموران پلیس ضد ترور استانبول در عملیاتی گسترده، تعداد زیادی از عوامل گروه تروریستی داعش را در نقاط مختلف شهر دستگیر کردند و با دستگیری یک تروریست داعشی در استانبول، پروژه گروه داعش مبنی بر ترور مقامات سیاسی ترکیه بر ملا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این رسانه، در بازرسی از محل اقامت یک تبعه سوری و عضو داعش با نام اختصاری آ.آر تعداد زیادی از اسناد سازمانی و لوازم دیجیتالی کشف و ضبط شد که با رمز گشایی از متون این اسناد، اطلاعاتی از پروژه بسیار پیچیده و ترسناک داعش مبنی بر ترور مقامات سیاسی ترکیه آشکار شد.
ینی شفق افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده از این اسناد سازمانی ضبط شده، داعش قصد دارد در صورت عدم موفقیت در خاک ترکیه، عملیات ترور دیپلمات های ترک در اروپا به ویژه در آلمان و فرانسه را در دستور کار عناصر تروریستی خود قرار دهد.
به گزارش رسانه های ترکیه، عناصر تروریستی داعش با کمک نیروهای کُرد سوریه و تحت نظارت آمریکا از رقه خارج شده و به کشورهای اروپایی و همچنین ترکیه از طریق راههای مخفی و غیر قانونی منتقل شده اند.
ترکیه به علت مرز طولانی یکهزار و 500 کیلومتری با عراق و سوریه در جنوب این کشور، در سال های گذشته مهمترین معبر تردد عناصر داعش بوده است.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟