Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، ارزش یورو برابر دلار آمریکا و برخی دیگر از ارز‌های معتبر ‏جهان در معاملات روز سه شنبه بازار توکیو افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، ارزش هر ‏یورو برابر دلار آمریکا ‏در ‏بازار ‏بین‌المللی ‏مبادلات ارزی ‏‏امروز ‏توکیو، به یک ممیز ۱۷ سنت رسید که ‏نسبت به ‏پایان ‏معاملات روز کاری ‏‏پیشین ‏این بازار، افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش برابری پول اروپا ‏با ین ‏ژاپن ‏در بازار بین ‏المللی ‏مبادلات ‏ارزی ‏امروز توکیو نیز افزایش یافت. به ‏گونه‌ای که ‏ارزش ‏برابری ‏این ‏جفت ارزی به ‏نسبت ‏یک ‏یورو به ۱۳۲ ممیز ۷۱ صدم ین بود، حال آنکه ‏ارزش ‏برابری این ‏دو ارز در ‏‏پایان معاملات روز ‏کاری ‏پیشین ‏به نسبت یک ‏یورو‏ به ۱۳۲ ممیز ۶۰ صدم ین رسیده بود.
همچنین ارزش دلار در ‏مقابل ین در ‏‏بازار ارزی ‏‏امروز توکیو نوسان چندانی نداشت. ‏به این ترتیب ‏که ‏ارزش برابری ‏این ‏دو ارز ‏‏در معاملات امروز ‏به ‏نسبت ‏یک ‏دلار به ۱۱۲ ممیز ۵۲ صدم ین بود، حال ‏آنکه ارزش ‏‏برابری این دو ارز ‏در پایان ‏‏معاملات روز گذشته ‏به نسبت یک دلار به ۱۱۲ ممیز ۵۴ صدم ین رسیده ‏بود. ‏‏
کارشناسان ارز می‌گویند علت کاهش ارزش دلار مقابل یورو و برخی دیگر از ارز‌های معتبر جهان، رای گیری دوباره مجلس نمایندگان آمریکا درباره آخرین نسخه ویرایش شده لایحه اصلاح نظام مالیاتی این کشور است که قرار است کار آن امروز انجام گیرد. احتمال دارد مجلس سنای آمریکا نیز رای گیری درباره این لایحه را امروز یا فردا انجام دهد. با این وضع به احتمال زیاد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، قانون اصلاح نظام مالیاتی آمریکا را قبل از فرا رسیدن سال نو میلادی امضا خواهد کرد. روند تصویب این لایحه قانونی در مسیر خوبی انجام گرفته است و این در حالی است که نمایندگان دموکرات آمریکا به شدت مخالف این ابتکار ترامپ بودند.
ارزش پوند ‏انگلیس برابر ‏‏یورو ‏در معاملات امروز ‏نوسان چندانی نداشت. بدین ‏ترتیب ‏که ‏هر ۸۸ ممیز ۱۰ صدم پنی (هر ‏‏۱۰۰ ‏پنی ‏‏‏برابر ‏یک پوند) برابر ‏یک ‏‏یورو ‏داد و ‏ستد شد. ‏‏
ارزش پوند انگلیس در ‏‏‏برابر ‏دلار هم نوسان چندانی نداشت. در ‏‏داد ‏و ستد‌های ‏امروز، هر ‏‏پوند ‏انگلیس برابر ‏یک دلار ‏و ۳۳ ‏سنت ‏خرید و فروش ‏شد. ‏ ‏
همچنین در این بازار، ارزش ‏‏‏فرانک سوییس برابر یورو ‏کاهش یافت. در این ‏معاملات ‏هر یک ‏‏‏‏‏فرانک ‏و ۱۶ سانتیم ‏برابر ‏‏یک ‏یورو ‏‏داد و ‏ستد می ‏شد. ‏ ارزش فرانک سوییس برابر ‏دلار آمریکا در داد و ستد‌های ‏‏ارزی امروز تغییر زیادی نداشت. در ‏معاملات امروز هر ‏‏۹۸ سانتیم ‏فرانک سوییس برابر یک ‏دلار ‏داد و ستد شد. ‏
ارزش یوآن، واحد پول ملی ‏چین، ‏برابر دلار آمریکا ‏‏بی نوسان بود. به طوری که هر شش ‏ممیز ۶۱ ‏صدم ‏یوآن، برابر یک دلار ‏‏آمریکا داد و ستد می ‏شد. ‏ارزش برابری این دو ارز پایان معاملات روز گذشته این بازار به نسبت یک دلار به شش ممیز ۶۱ صدم یوان رسیده بود.
بر اساس آمار و ارقامی که خبرگزاری مالی و اقتصادی بلومبرگ ارائه کرده است قیمت بیتکوین (ارز دیجیتالی) به دلار نیز در جدیدترین معاملات جهانی به حدود ۱۸ هزار و ۶۹۴ دلار و ۲۷ سنت رسید. قیمت بیتکوین به دلار در پایان معاملات روز کاری پیشین این بازار به ۱۸ هزار و ۶۶۹ دلار و ۸۰ سنت رسیده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور احتمالاً در شرایط مستحکم‌تری نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی قرار دارد. از طرف دیگر نگرانی‌ها در مورد عرضه نفت به خاطر ادامه تنش‌ها در خاورمیانه هنوز پابرجاست.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد افزایش به 89 دلار و 32 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 25 سنت معادل 0.30 درصد افزایش 83 دلار و 82 سنت معامله می‌شود.

ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستانمذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال

جانت یلن وزیر خزانه جاری آمریکا در روز پنجشنبه گفت رشد اقتصاد این کشور  احتمالاً بهتر از آن چیزی است که اطلاعات ضعیف‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی نشان دادند.
وی گفت رشد تولید ناخالص داخلی در آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته و تورم تا سطح متعادل‌تری پایین آمده است.
اطلاعات نشان می‌دادند رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول آهسته شده است. قبل از اظهارات یلن، همه چیز حاکی از افزایش تورم بود که بر قیمت نفت تاثیر می‌گذاشت، چون سرمایه‌گذاران تخمین می‌زنند فدرال رزرو نرخ بهره را قبل از ماه سپتامبر پایین نمی‌آورد.
شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی برای ماه مارس که شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای تعیین سیاست‌های پولی‌ست قرار است امروز منتشر شود.
از طرف دیگر ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه همچنان بر نگرانی نسبت به عرضه نفت افزوده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.
رژیم صهیونیستی حمله هوایی خود به شهر رفح‌ را علی رغم هشدار به متحدانش در مورد تلفات زیاد آغاز کرده است.
انتهای پیام/46

دیگر خبرها

  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • محرک جدید بورس
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یورو رکورد زد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳