Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@04:36:46 GMT

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی + تیزر جدید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۱۶۹۰

ادامه سایه‌بان با حضور بهزاد فراهانی + تیزر جدید

‍‍‍‍‍‍

قصه بهزاد فراهانی در سریال «سایه‌بان» از امشب پنجشنبه ۱۶ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی شبکه دو، تاکنون یازده قسمت از سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی پخش شده است که از این قسمت با حضور بهزاد فراهانی بازیگر نقش خسرو که از گرجستان آمده ادامه پیدا می‌کند. مژده دختر دایی خسرو (بهزاد فراهانی) است که قرار بود با آرمان ازدواج کند اما به دلایلی این اتفاق نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان امین تارخ، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، علیرضا جعفری، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، علی اوسیوند، کمند امیر سلیمانی محمد عمرانی و با حضور افتخاری کامران تفتی و آناهیتا افشار را نام برد.

سایه‌بان نخستین سریال برادران محمودی است که محسن چاوشی تیتراژ آن را خوانده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می‌شود در رگ های شان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان ...»

سریال «سایه‌بان» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنج شنبه ساعت۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن ۱ نیمه شب،۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888747

دیگر خبرها

  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت