Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:13:35 GMT

دلقک‌بازی پسر بزرگ ترامپ با تصویر اوباما+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۱۷۵۸

دلقک‌بازی پسر بزرگ ترامپ با تصویر اوباما+عکس

 به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ رئیس جمهور ترامپ با انتشار تصویری از خودش و "تد کروز" در حالیکه یک بیسکوئیت بزرگ منقش به تصویر نامتعارف باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در دست دارد، باعث انتقادهای زیادی شد.

دونالد ترامپ جونیور گفته است که این بیسکوئیت بزرگ شکلاتی هدیه زودهنگام برای تولدش است و این روز به خصوص بدون چنین هدیه‌ای ناتمام می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: دوستانم تصمیم گرفتند دو هفته جلوتر تولد 40 سالگی‌ام را با این بیسکوئیت بزرگ شکلاتی جشن بگیرند. این تولد بدون این بیسکوئیت تکمیل نمی‌شد!

در این تصویر که در اینستاگرام منتشر شده، ترامپ جوان بیسکوئیتی منقش به تصویر نامتعارف باراک اوباما را با صورتی مسخره در دست دارد و با لبخندی ساختگی به دوربین نگاه می‌کند و تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس هم با چهره‌ای تصنعی وی را همراهی می‌کند.

تصویر روی این بیسکوئیت برگرفته از روی پوستر "امیدواری" اوباماست که توسط "شپارد فیری" هنرمند، نقاشی شده و در کمپین انتخاباتی 2008 اوباما به نمایش گذاشته شد.

ترامپ جوان به دلیل انتشار تصویرش با این بیسکوئیت، در اینستاگرام به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و مردم با دیدن این تصویر وی را فردی "بی‌کلاس" توصیف کردند.

یکی از منتقدان نوشت: اوباما از شما دو تا احمق بسیار باکلاس‌تر است.

یکی دیگر نوشت: من عاشق اینم که ببینم شما دو نفر چقدر نسبت به رئیس جمهوری واقعی ما عقده دارید!

و دیگری نوشته است: فکر می‌کنم شما با انتشار این تصویر نشان دادید که چقدر احمق، نادان و زشت هستید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند