Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران ابراز امیدواری کرد برای سال آینده بتوانیم برای دانش‌آموزان منطقه محروم دوشنبه چاد فضای آموزشی تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا آزادبر با حضور در دومین جلسه خیرین مدرسه سازان سما تهران در محل مجتمع دخترانه سما نبوی با توجه به وضعیت بسیار سخت دانش‌آموزان در برخی مناطق محروم کشور مانند روستای دوشنبه چاد گفت: «دیدن وضعیت دشواری که دانش آموزانمان در مناطق محروم کشور دارند باعث شد تا به این فکر بیافتیم تا بتوانیم گام موثری در زمینه آموزش برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بتوانیم فضای آموزشی هر چند کوچکی را در این مناطق ایجاد کنیم، توانستیم گام بزرگی را برداریم.»

وی با توجه به بازدید از سما اقلید گفت: «با بازدیدی که از این مناطق داشتیم و ارزیابی کمبودهای موجود، توانستیم درباره تجهیز کردن مدارس اقلید اقدام کنیم و دیدن شادی دانش آموزان وصف ناپذیر بود.»

منصور اشرفی کارشناس امور حقوقی سما تهران نیز با توجه به اساسنامه تهیه شده گفت: «برای راه‌اندازی این خیریه چند راه وجود دارد که از آن جمله می‌توان تشکیل بنیاد خیریه، موسسه خیریه که از طریق سازمان بهزیستی قابل پیگیری است، سازمان مردم نهاد که از طریق استانداری انجام می‌پذیرد و سرانجام راه اندازی به صورت شخصی که متشکل از افراد و ایجاد حساب شخصی بوجود می‌آید، اقدام کرد و هر کدام از این روش‌ها دارای معایب و محاسنی است که باید مورد توجه قرار گیرد.»

سپس همه اعضا درباره نحوه تشکیل اساسنامه به بحث و تبادل نظر پرداخته که در نهایت اعضا با ایجاد تعاونی موافقت کردند و تا زمان تشکیل تعاونی با توجه به ساز و کار موجود نسبت به کمک‌رسانی اقدام شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان