Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@04:19:30 GMT

مستند سریالی «خارج از دید» وقایع فتنه 88 را خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۱۸۳۵

مستند سریالی «خارج از دید» وقایع فتنه 88 را خواهد کرد

مهدی نقویان مستندساز کشورمان با ساخت مستند «خارج از دید» به سراغ وقایع و اتفاقات پیش آمده در فتنه 88 رفت. 

به گزارش خبرگزاری آنا، «خارج از دید» عنوان مجموعه جدیدی است که مهدی نقویان مستندساز جوان کشورمان آن را تولید کرده است. مجموعه‌ای 10 قسمتی که قرار است به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند که از تولیدات مرکز بسیج صداوسیما است، به روایت جز به جز آنچه که در جریان انتخابات سال 1388 و آشوب‌های پس از آن به وقوع پیوست، می‌پردازد.

نقویان که دو سال پیش با ساخت مستند «برادران» با موضوع زندگی شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم و از نیروهای بسیجی فعال در فتنه 88، به بخشی از وقایع پیش آمده در سال 88 و نقش این شهید در برخورد با عوامل فتنه در آن سال پرداخته بود، حالا و با ساخت «خارج از دید» سعی کرده تا با روایتی دقیق به موشکافی لایه به لایه وقایع پیش آمده در این سال بپردازد.

شایان ذکر است، این مستند که در مرکز بسیج صدا و سیما تولید شده، قرار است به زودی از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # فرزاد فرزین ، موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا