Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه‌وشهرسازی و مقامات مسئول مرتبط با این حوزه در محل مصلی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه 250 شرکت حضور دارند که تعدادی از این شرکت‌ها از فعالان بخش خصوصی هستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز وزیر راه شهرسازی در جریان این حضور از غرفه های فعلان بخش خصوصی نیز بازدید به عمل آورد که یکی از آنها غرفهٔ ترابرنت (اولین بازار گاه اینترنتی حمل‌ونقل) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابرنت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان راهداری توانست اولین مجوز بازارگاه اینترنتی حمل و نقل کالا را دریافت کند، با ارایه اپلیکیشن موبایل اعلام و حمل بار، می تواند بخش بزرگی از معضلات صنعت حمل و نقل را حل کند. رانندگان، صاحبان کالا و ترخیص کاران از جمله کسانی هستند که می توانند از خدمات منحصربه فرد ترابرنت استفاده کنند.

 آخوندی در جریان حضور درنمایشگاه از غرفهٔ ترابرنت (اولین بازار گاه اینترنتی حمل‌ونقل) دیدن کرد.

وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در غرفهٔ ترابرنت به‌عنوان اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل ایران و ابراز خرسندی از توانایی جوانان در حوزه‌های مختلف استارت‌آپ و دانش‌بنیان، اظهار امیدواری کرد که نیروهای جوان بتوانند در حوزه‌های مختلف صنعت حمل‌ونقل، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

شرکت ترابرنت، به‌عنوان اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل ایران و به همراه چهار سرمایه‌گذار دانش‌بنیان خود در غرفهٔ ۱۴۶ این نمایشگاه حضور دارد.

آخوندی همچنین ضمن اعلام حمایت از این طرح، افزود که ما آمادهٔ پذیرش تمام طرح‌ها و راهکارهای عملی، برای حضور در زمینه‌های بین‌المللی حمل و نقل هستیم.

دیگر مقامات و مدیران سازمان راهسازی و راهداری از جمله، مهرداد فلاح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و داود کشاورزیان، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از نمایشگاه و غرفهٔ ترابرنت بازدید کردند.

روز گذشته و در جریان نشست خبری رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزیان با بیان اینکه متاسفانه در زمینه حمل‌ونقل کالا به صورت هوشمند به الگوی جدیدی نرسیدیم که بتوانیم ادعای مدرن بودن داشته باشیم، گفت: البته وجود بازارگاه‌های اینترنتی و استارت‌آپ‌ها که در زمینه حمل‌ونقل مسافر فعال شدند، می‌تواند تحولاتی را در بخش حمل‌ونقل ایجاد کند.

کشاورزیان خبر داد که طی تماس تلفنی با انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقلی از آنها خواسته‌اند که در این زمینه پیش‌قدم باشند و با بازارگاه‌های اینترنتی همکاری کنند. وی این راهم گفت که در این زمینه تنها مقاومت از طرف کسانی است که با نصب سامانه سپهتن در ناوگان عمومی مخالف هستند و معتقدند که سپهتن به حریم خصوصی آنها تعدی می‌کند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

آقای اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۹۸ بسیار خسارت دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی گفت: بیش از ۱۰ دستگاه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

رضا اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است که بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود هزار میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود