Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:29:03 GMT

هنرمند اصفهانی در جشنواره آبرنگ هند برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۲۰۶۷

هنرمند اصفهانی در جشنواره آبرنگ هند برگزیده شد

نادر مهذب‌نیا تندیس هنرمند برگزیده دومین جشنواره دوسالانه آبرنگ هند را دریافت کرد.

این هنرمند در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: دومین دورۀ جشنواره دوسالانه آبرنگ هند با حضور تعداد بسیاری از هنرمندان آبرنگ از سراسر جهان برگزار شد که آثارشان در بخش نخست داوری پذیرفته شده و به جشنواره راه یافته بود.

نادر مهذب‌نیا ادامه داد: هنرمندان ایران که ازطرف تیم برگزارکننده و نمایندگی انجمن بین‌المللی آبرنگ ایران به هند اعزام شدند، در این جشنواره حضوری درخشان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده انجمن بین المللی آبرنگ ایران با اشاره به اینکه دومین جشنواره دوسالانه آبرنگ هند با حضور ۶۵ کشور برگزار شد، اظهار کرد: هیئت داوران این جشنواره به داوری بیش از ۳۵۰ اثر پرداخت، من در روز نخست به همراه ۲۴ هنرمند آبرنگ از کشورهای مختلف ازجمله چین، ایتالیا، اسپانیا، ورک شاپ انفرادی را برگزار کردیم و در روز سوم نیز یک رکورد بی‌سابقۀ جهانی ثبت شد، به این ترتیب که هنرمندان درکنار یکدیگر به برگزاری یک ورک شاپ ۷۵ متری اقدام کردند و همه مناظر و ابنیه تاریخی کشور هند را با تکنیک اختصاصی خودشان به تصویر کشیدند؛ این ورک شاپ نمادی از همراهی هنرمندان سرتاسر جهان با یکدیگر بود که در موزه کشور هند به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: همچنین در قسمت سوم این جشنواره، ورک شاپی در شهر جیپور برگزار شد و هنرمندان به بازدید از بناهای تاریخی این شهر دعوت، و پس از بازدید از آثار مشغول به نقاشی شدند.

نادر مهذب نیا خاطرنشان کرد: شیرین محبیان‌زاده، الهام طلامینایی، آزیتا داورخواه، الهه پورقدیری، صبا شجاعی زاده و ژینا جاوید نماینده اصفهان در جشنواره بودند، ضمن اینکه هنرمندان دیگری ازجمله مهران یوسفی، اکبر اکبری، حمیده ثامنی خواه و خانم ها مصطفایی و معین فر از تهران نیز در جشنواره حاضر بودند.

هنرمند آبرنگ اصفهان گفت: من با ارایه پرتره ای در ابعاد ۵۶ در ۷۶ سانتی متر موفق شدم تندیس هنرمند برگزیده این جشنواره و لوح تقدیر را دریافت کنم که بیشتر از افتخار شخصی، برای من افتخار جهانی محسوب می شود و اینکه توانستیم دوباره نام ایران را در سطح بین المللی در یک جشنواره بسیار قوی مطرح کنیم برای من بسیار ارزشمند است./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد