Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گرایش جوانان به اعتیاد در جامعه روبه افزایش است، گفت: مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در این استان نیازمند مشارکت دادن مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی در همایش دانشکده‌های فنی و حرفهای منطقه 4 کشور با حضور استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد اظهار داشت: مواد مخدر مایه بروز فساد بوده و در صورت برطرف شدن جامعه اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی ریشه در معضل اعتیاد دارد، عنوان کرد: دانشگاهها به دلیل برخورداری از جایگاه علمی و آموزشی می‌تواند نقش محوری در آگاهی بخشی جامعه برای مقابله با اعتیاد داشته باشند.

محمدی ابراز کرد: انتظار و توقع از دانشگاه‌ها نیز در این زمنیه زیاد بوده و در کنار آگاهی بخشی جامعه دانشگاهی و همچنین رسانه‌ها باید گسترش باورهاو ارزش‌های دینی نیز مد نظر باشد زیرا این دو امر در مصونیت سازی جامعه در زمینه معضل اعتیاد تاثیرگذار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: راهکار دیگر برای مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله معضل اعتیاد مردمی کردن مبارزه است.

فتاح محمدی ابراز کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی هدفمند خود می توانند نقش مهمی در کاهش معضل اعتیاد در زمینه مبارزه، کنترل و پیشگیری معضل اعتیاد داشته باشند.

وی افزود: برگزاری این همایش به عنوان اولین تجربه استان اقدام ارزشمندی بوده و انتظار می‌رود که تدوان داشته باشد.

انتهای پیام/

 

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند