Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:17:46 GMT

یک بام و دو هوای داستان پلمپ پمپ بنزین پارسه سوخت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۲۱۵۶

یک بام و دو هوای داستان پلمپ پمپ بنزین پارسه سوخت

ایلام - ایرنا - متصدی جایگاه سوخت کمربندی جنوبی ایلام ( پارسه سوخت ) می گوید: شهرداری ایلام به بهانه پرداخت نکردن هزینه پروانه کار به مبلغ 400 میلیون ریال بدون دستور مراجع قضایی اقدام به پلمپ این جایگاه سوخت کرده که 200 میلیون ریال از مجموع این مبلغ پرداخت شده است.

هوشنگ جمشیدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول هفته جاری این جایگاه سوخت که یک مکان عمومی و محل خدمات رسانی به ماشین های عبوری است، به دستور شهردار ایلام پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ادعای شهرداری در خصوص پرداخت نشدن هزینه پروانه کار در حالی مطرح می شود که خود این دستگاه برای بنده مجوز پروانه کار و فعالیت صادر کرده است، سوال اینجاست که اگر به عنوان متصدی این جایگاه سوخت به شهرداری مقروض هستم، چرا مجوز پروانه کار از سوی شهرداری صادر شده است.
جمشیدیان یادآور شد: شهرداری به طور معمول و مرسوم وقتیکه تمام عوارض و جرائم را متقاضیان پرداخت می کنند به آنها پایان کار می دهد، این درحالیست که جایگاه پارسه سوخت با طی کردن تمام مراحل قانونی و پرداخت عوارض، جرائم و هزینه کردها فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه این جایگاه سوخت با هزینه شخصی 25 میلیارد ریالی احداث شده و برای 6 نفر نیز اشتغالزایی کرده است، اظهار کرد: به جای حمایت شدن از سوی نهادها و دستگاه های مختلف مدام با سنگ اندازی و کارشکنی ها مواجه هستیم.
وی گفت: شهرداری بدون توجه به نامه استاندار ایلام مبنی بر پلمب نکردن این جایگاه سوخت اقدام به پلمب این مرکز خدماتی عمومی کرده است و در این مدت ما دچار زیان و ضرر مالی زیادی شده ایم.
دبیر کمیسیون بندهای 20 و 24 ماده 55 شهرداری ایلام در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: پلمب جایگاه سوخت کمربندی جنوبی واقع در بلوار نبوت با نام پارسه سوخت به علت بدهی های چند ساله متصدی این جایگاه صورت گرفته است.
رامین احمدی افزود: برای سومین بار در سال های اخیر است که این جایگاه به علت پرداخت نکردن بدهی پایان کار پلمب می شود، ولی هر بار مسئول این جایگاه از طریق افراد صاحب نفوذ اقدام به بازگشایی جایگاه سوخت می کند.
وی اظهار کرد: مبلغ بدهی این جایگاه 400 میلیون ریال و متعلق به سال های گذشته است که شهرداری با همکاری و حمایت از این جایگاه دار هزینه را به همان تاریخ گذشته محاسبه کرده و از بروزرسانی این مبلغ به تاریخ روز که باعث افزایش چند برابری مبلغ می شود، خودداری کرده است.
احمدی یادآور شد: این پلمب بعد از اخطارهای مکرر و درخواست هزینه پایان کار و به دستور مراجع قضایی صورت گرفته و دستگاه قضا در جریان این پرونده قرار دارد.
وی گفت: همچنین شهرداری به منظور حمایت از این جایگاه دار همه جرائم عوارض وی را بخشیده و نامبرده فقط ملزم به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بدهی پایان کار است که هر بار با بهانه های واهی و قول های اجرایی نشده از پرداخت این پول به شهرداری اجتناب می کند.
وی گفت: پرداخت این عوارض و هزینه ها به شهرداری از سوی مردم منبع درآمد شهرداری برای عمران و زیباسازی شهر است و شهرداری از محل دریافت این پول ها اقدام به بهسازی و عمران شهری می کند و در این راستا نیازمند همکاری مردم و کسبه است.
به گزارش ایرنا، 63 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره در استان ایلام فعال است.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام

عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد