Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساتلقی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: با پسروی آب دریای خزر برخی سودجویان و افراد ساحل نشین از این فرصت سواستفاده کرده و مشغول ساحل خواری هستند.  
وی ادامه داد: برخی افراد با شخم سیاری زمین‌های ساحلی را به زمین‌های ضمیمه می‌کنند و این در حالی است که قانون در این زمینه وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در این راستا طرح کاداستر یا تثبیت اراضی ساحلی گلستان به اجرا درآمده است که فقط در شهرستان بندرترکمن تا کنون ۵۰ هکتار از اراضی به منابع طبیعی بازگشته است.

رییس اداره حفاظت از منابع طبیعی گلستان هم گفت: پسروی آب دریا اراضی ساحلی گلستان را افزایش داده و خوشبختانه قانون در این زمینه هوشیارانه عمل و هر گونه دست اندازی به این اراضی را ممنوع کرده است.  
صادقیان افزود: سعی داریم در اجرای طرح کاداستر با نشانه گذاری‌های بتنی محدوده سواحل و زمین‌های اطراف را مشخص کنیم تا فرصت سواستفاده را از سودجویان بگیریم.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در هر ۵۰ متر از نوارساحلی نشانه گذاری انجام می‌شود.

قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی گلستان نیز در این باره گفت: گلستان یکصد کیلومتر نوار ساحلی و ۲۲ هزار کیلومتر اراضی ساحلی دارد که خوشبختانه برای همه آن‌ها سند ملی تهیه شده است.  
روند پایین آمدن سطح آب خزر از سال‌ها قبل آغاز شده و تنها امسال سطح آب دریای خزر ۴ سانتیمتر پایین‌تر آمده است.

با پایین آمدن سطح آب ساحل خزر ۲ تا ۵ کیلومتر عقب نشینی کرده است.     انتهای پیام / ا     برخورد با ساحل خواران در شهرستان بندرترکمن  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند