Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا موقعیت دشمنان اسلام و انقلاب را به خطر انداخته است، لذا آنها می‌خواهند با ایجاد فتنه در جهان اسلام جلوی این نفوذ را بگیرند.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از حضور به موقع، مفید و موثر ارتش در جریان زلزله اخیر کرمانشاه گفت: اگر در این زلزله کمک نیروهای مسلح نبود، مطمئناً آلام بیشتری به مردم منطقه کرمانشاه وارد می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح استفاده می‌کنند اما نیروهای مسلح و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران با درایت و تدبیر خود مانع این شکاف شده‌اند به نحوی که در اوج وحدت و همدلی قرار دارند.

سرلشکر باقری بیان کرد: انتخاب شعار «ارتش انقلابی» برای همایش فرماندهان عالی رتبه ارتش انتخاب بسیار درست و به جایی است که نشان از هوش و تدبیر ارتش در این برهه از زمان و نیز توجه به خواست فرماندهی معظم کل قوا در این زمینه دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به شرایط خطیر منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: امروز ما یک دوره سخت در مبارزه با دشمنان تکفیری را پشت سر گذاشته و بحمدالله موفق شده‌ایم شر دشمنان و گروهک‌های الحادی را از سر منطقه کم کنیم، اما این پایان کار نیست و مطمئناً دشمنان ما بیکار ننشسته و اتحاد دیگری را همانگونه که تاکنون دیده‌ایم برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایجاد می‌کنند.

وی افزود: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا موقعیت دشمنان اسلام و انقلاب را به خطر انداخته است، لذا آنها می‌خواهند با ایجاد فتنه در جهان اسلام جلوی این نفوذ را بگیرند و متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه نیز در این راه با هزینه کردن صدها میلیارد دلار همراه و همگام با آن‌ها شده‌اند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امروز میزان نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار زیاد است، افزود: توطئه‌های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران نقطه توقف و پایانی ندارد و بعد از اضمحلال گروه‌های تکفیری توطئه‌های دیگری از جمله اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را کلید زدند که ان‌شاالله این توطئه نیز شکست خواهد خورد.

وی وظیفه و ماموریت نیروهای مسلح را ارتقای سطح بازدارندگی دانست و افزود: بازدارندگی نیروهای مسلح پاسخگوی طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان است و الحمدلله امروز این بازدارندگی در حد مناسب و مطلوب موجود می‌باشد و به همین دلیل دشمن به این نتیجه رسیده که امکان حمله به کشور ما را ندارد.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ایران هراسی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه ایران اسلامی بحث ایران هراسی می‌باشد تا در لوای آن بتوانند میلیاردها دلار اسلحه و مهمات به کشورهای منطقه ما بفروشند، اما آن‌ها می‌دانند که جنگ علیه ایران اسلامی ضررهای بسیار زیادی برای آن‌ها به دنبال دارد.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه هوشیاری نیروهای مسلح در این برهه از زمان و شرایط منطقه را بسیار مهم برشمرد و گفت: درست است که عقل و منطق می‌گوید جنگ دشمن علیه ایران اسلامی برای آن‌ها جز ضرر دستاورد دیگری نخواهد داشت، اما ما باید بدانیم متاسفانه دشمنان ما از عقل و منطق در رفتارشان برخوردار نیستند؛ لذا با اشراف و مراقبت همه جانبه نسبت به تحرکات دشمن، باید همواره هوشیار و پا در رکاب باشیم.

سرلشکر باقری در ادامه ابداع روش‌های انقلابی و جهادی در مقابله با دشمنان را بسیار مهم خواند و گفت: انتظار فرماندهی معظم کل قوا از ارتش و سایر نیروهای مسلح، بکارگیری روش‌های انقلابی در ارتقای توان دفاعی می‌باشد چرا که این روش باعث ارتقای توان رزمی و هم‌افزایی همه جانبه شده و کشور را در شرایط حاد منطقه از شر دشمنان محفوظ داشته و یأس و ناامیدی را از بین می‌برد.

وی در پایان آموزش، پژوهش، ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان، توجه به گنج بی‌پایان نیروهای وظیفه و مهارتمند نمودن آنان و بصیرت افزایی را از عوامل مهم در موفقیت نیروهای مسلح دانست و ضمن تقدیر از رویکرد انقلابی و تحولی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که آمادگی نیروهای مسلح به سطح عالی‌تری ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان گفت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانان هستند و قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی بیان کرد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آن ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت