Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، بورس انرژی امروز کالاهای حلال ۴۰۴، نفتای سنگین تصفیه نشده و نفتای سبک پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه، برش سنگین پتروشیمی جم و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و گازمایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین الملل عرضه می کند. همچنین عرضه ۵ هزار تن گازمایع پالایش گاز فجر جم نیز در رینگ بین الملل انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاملات بازار برق
 
این گزارش می افزاید: در جریان معاملات روز گذشته بازار برق بورس انرژی، شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار قرارداد معادل ۶۵ میلیون و ۶۲۵ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۲۰ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال بود و نمادهای بارپایه، میان‌باری، کم‌باری و بارپیک با متوسط قیمت ۳۰۴، ۳۲۷، ۲۴۷ و ۳۶۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.
 
از سویی دیگر، معاملاتی نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۷ دی ماه ۹۶ گشایش یافت و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه یک دی ماه ۹۶ و نمادهای بار پیک ماهانه، بار پایه ماهانه، میان باری ماهانه و کم باری ماهانه یک دی ماه ۹۶ در بازار مصرف کنندگان بزرگ برق «بازار خرده فروشی برق» در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.
 
نخستین معامله برق با دوره تحویل هفتگی دی
 
این گزارش می افزاید: عرضه و نخستین معامله برق با دوره تحویل هفتگی دی و دوره مصرف بارپایه توسط نیروگاه شهدای پاکدشت «دماوند» در بازار فیزیکی برای مصرف‌کنندگان بزرگ برق انجام شد. افزون بر این، ۱۰.۰۰۰ کیلووات در هر ساعت برق عرضه شده با دوره تحویل اولین هفته دی ماه ۹۶  و ۳.۷۰۰ کیلووات با قیمت ۴۳۱ ریال بر کیلووات ساعت و ارزش ۲۶۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
 
بازار فیزیکی
 
در عین حال در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه کالاهای سوخت کوره سبک و برش سنگین پتروشیمی تبریز، متانول زاگرس و برش سنگین شازند در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز در رینگ بین‌الملل نهایی شد و حجم کل معاملات به ۱.۷۸۳ تن و به ارزش بیش از ۲۹ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال رسید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846987 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد