Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: موضوع انتقال سفارت به شهر قدس نیز یک طرح از ابتدا شکسته خورده است که افکار عمومی جهان و ملت های مسلمان هرگز این طرح را نمی‌پذیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با فرماندهان و افسران سپاه استان فارس با بیان اینکه " اِشراف فرماندهی " یک مسئله مورد مطالبه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: اِشراف یک اقدام راهبردی در تصمیم‌سازی فرماندهان و مدیران در سطوح مختلف نیروهای مسلح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه گزارش اِشراف باید به موقع و بر پایه مستندات ارائه شود، گفت: این گزارش باید دارای راهکارهای اجرایی براساس ظرفیت‌های سازمان باشد تا به رفع موانع و مشکلات بینجامد.

 فرمانده ارشد سپاه استان فارس افزود: افسران اِشراف در نواحی بسیج باید شرایط موجود را اِحصا کرده و با مقایسه آن با شرایط مطلوب و تهیه گزارش‌های کاربردی به فرماندهان سپاه و بسیج در راستای ارتقای شرایط موجود کمک کنند.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای مولفه " انسجام در حرکت سازمان " یکی از اهداف اصلی اِشراف است، گفت: ارائه راهکار مناسب توسط افسران اِشراف، اراده اجرایی فرماندهان را برای رفع موانع و مشکلات تقویت می‌کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه رده‌های مختلف نیروهای مسلح در موضوع اِشراف دارای وجوه مشترکی هستند، گفت: مسئولان اِشراف در سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح تعامل و همکاری داشته باشند و از تجارب هم استفاده کنند و البته این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راهبردها برای ایجاد ارتباط صمیمی بین نیروهای مسلح کشور نیز در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: دارا بودن چهار مولفه مهم " اِشراف به حوزه تحت مدیریت "، " تدوین نقشه راه "، " هدف‌گذاری " و " مدیریت منابع و محتوا " برای فرماندهان سپاه و بسیج حیاتی است و نقش افسران اِشراف در تحقق این مولفه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اِشراف " تعالی سازمانی " است، گفت: نیروهای مسلح از مسیر اِشراف تهدیدات را شناسایی و متناسب با آن‌ها آرایش متناسب اتخاذ می‌کنند.

وی با اشاره به فضاسازی اخیر آمریکا بر علیه ایران، گفت: پیروزی‌های تاثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی در منطقه بار دیگر خشم استکبار جهانی را برانگیخته و ترس صهیونیست‌ها را در پِی داشته است.

سردار غیاثی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قُدس موجودیت خود را در خطر می‌بیند، گفت: کمک به ملت‌های مظلوم جهان و یاری گروه‌هایی که با رژیم جعلی اسرائیل مقابله می‌کنند راهبرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اینکه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بار دیگر برای دنیا و به ویژه جهان اسلام روشن شد، گفت: رژیم جعلی اسرائیل از دیرباز برای تغییر هویت مسجد الاقصی تلاش کرده و موضوع انتقال سفارت به شهر قدس نیز یک طرح از ابتدا شکسته خورده است که افکار عمومی جهان و ملت های مسلمان هرگز این طرح را نخواهند پذیرفت.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه هجمه‌ها و تحریم بر علیه سپاه نشان از حرکت صحیح جوانان انقلابی و مومن در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدیدی آمادگی کامل دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز عملیات سپاه پاسداران توسط چه نهادی صادر شد؟

 به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، شب گذشته ایران حمله موشکی و پهپادی علیه اسرائیل انجام داد.

در بخشی از اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» علیه اهداف نظامی اسرائیل آمده است: این عملیات با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت.

دیگر خبرها

  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • قدردانی و حمایت فرماندار تفتان از پاسخ پشیمان کننده سپاه پاسداران به رژیم شکست خورده صهیونیستی
  • ضرورت تلاش مضاعف برای جلوگیری از اخلال‌آفرینی دشمن زخم خورده
  • سپاه سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • مجوز عملیات سپاه پاسداران توسط چه نهادی صادر شد؟
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • هاآرتص: اسرائیل شکست سختی خورده است
  • اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را درهم خواهد شکست