Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: با هوشیاری پلیس شهرستان تربت‌حیدریه ۳ تن برنج قاچاق با برند تقلبی را قبل از توزیع در سطح بازار کشف شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله برنج قاچاق با یک دستگاه وانت نیسان به حوزه استحفاظی شهرستان، تیم دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از ساعتی کنترل مبادی ورودی شهر تربت‌حیدریه خودرو مورد نظر را شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت‌نظر گرفتند.

سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی همزمان با تخلیه بار در یکی از مغازه ها وارد عمل شدند و در بازرسی از خودرو مقدار سه تن برنج قاچاق که در کیسه‌های با برند تقلبی بسته‌بندی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده 200 میلیون ریال برآورد شده، خاطر‌نشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!

 سرمربی تیم ملی فوتسال از اتفاقی جالب درباره ماجرای برنج نخوردن خود پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مسئله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مسئله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد: «این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم!" اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم‌های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»

شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این‌ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌‌خورم.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد