Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:56:05 GMT

مدیران روابط عمومی با استاندار قزوین دیدار می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۲۷۴۷

مدیران روابط عمومی با استاندار قزوین دیدار می کنند

قزوین- مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته نشست مدیران روابط عمومی دستگاه ها با استاندار قزوین به زودی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله علیرضایی روز سه شنبه در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد اظهار کرد: استاندار قزوین یباور و نگاه ویژه ای به  افکار عمومی دارند لذا بر تقویت و توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی ها و تعامل با رسانه ها همواره تاکید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مدیران دستگاه ها به پاسخگویی و تعامل با رسانه ها باور داشته باشند قطعا  به جایگاه و نقش روابط عمومی ها باور پیدا می کنند و در جهت ارتقا و تقویت این واحد در مجموعه سازمانی خود حرکت می کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: روابط عمومی ها نمایندگان افکار عمومی در سازمان ها و ادارات دولتی هستند و از سوی دیگر  رسانه ها نیز  نمایندگان افکار عمومی در جایگاه غیر دولتی و بخش خصوصی محسوب می شوند که تعامل و ارتباط دو سویه این دو ابزار اطلاع رسانی می تواند جایگاه و اهمیت اطلاع رسانی را در استان ارتقا ببخشد.

علیرضایی گفت: رسانه های جمعی پرسشگر و مطالبه گر می توانند با طرح سوالات و انتقادات خود و تهیه گزارش های تخصصی، مدیران دستگاه ها را به پاسخگویی  وادار کنند و اگر این وضعیت وجود داشته باشد قطعاً مدیران به روابط عمومی ها توجه بیشتری خواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی روابط عمومی ها تصریح کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها با انتخاب مدیران این واحدها بعنوان مشاور مدیر و سخنگوی سازمان قطعا در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: از طرف دیگر تامین بودجه و اعتبارات مستقل، برگزاری جشنواره مطبوعات، برگزاری نشست مشترک با مدیران، تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه و بویژه صداو سیما و تنظیم سازوکار مناسب برای جابجایی مدیران روابط عمومی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای  بخشی از مسائل و انتظارات بجای روابط عمومی هاست که در نشست صمیمی با استاندار مطرح خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه