Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه نظارت عالیه بهره برداری شرکت توانیر گفت: اجرای خط گرم از راه دور و نزدیک از نقاط قوت شبکه توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی است.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، منوچهر جهان‌بین در جلسه اختتامیه ارزیابی گروه نظارت عالیه توانیر از شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اظهار داشت: در بررسی و ارزیابی صورت گرفته از شبکه توزیع نیروی برق در استان خراسان جنوبی یکی از نقاط قوت این استان داشتن شبکه پایدار و وضعیت مطلوب و عالی خاموشی‌ها در استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد و فراهم آوردن اینگونه شبکه پایدار حاصل نتیجه زحمات نیروهای سختکوش این استان در عرصه صنعت برق و برنامه‌های جانبی است که مطابق پیگیری‌های شرکت توانیر کاملاً در این استان اجرا شده است.

مسئول گروه نظارت عالیه بهره بردرای شرکت توانیر تصریح کرد: در ارزیابی صورت گرفته شبکه توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با توجه با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در این استان، شرایط و نوع اقلیم آن خیلی خوب اجرا شده است.

جهان‌بین با اشاره به تعامل مطلوب شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با برق منطقه‌ای بیان کرد: تمامی این اقدامات و داشتن شبکه پایدار در این استان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و جلب رضایت مشترکان حاکی از داشتن برنامه و چشم انداز و نقشه راه مطمئن و موثر است.

وی افزود: اما در کنار این اقدامات ارزنده و نقاط قوت مواردی از جمله محدودیت اعتبار در طرح‌ها باتوجه به وسعت شبکه، طول و قدرت نیاز است که این اعتبارات در این استان بیشتر دیده شود.

مسئول گروه نظارت عالیه بهره‌بردرای شرکت توانیر اظهارداشت: بحث مدیریت بار و وضعیت ولتاژ در ارزیابی‌های صورت گرفته این موضوع نیز در استان خراسان جنوبی خوب مشاهده شد.

جهان‌بین بیان کرد: در بحث نظارت بر عملکرد واحدهای بهره‌برداری دفتر نظارت بر بهره‌برداری وظایف گسترده‌ای دارند که خیلی از وظایف دستگاه نظارت در استان بر زمین مانده است که نیاز به گرفتن مشاور در این زمینه است.

وی گفت: در مجموعه شبکه توزیع نیروی  برق خراسان جنوبی وضعیت خوب و عالی دارد که از زحمات تمام همکاران در این استان تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران