Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجیو کیه لینی، مدافع ملی پوش یوونتوس، در دانشگاه تورین در حال سپری کردن دوره دکترای اقتصاد است و همین مسئله زمینه یک دیدار غیرمنتظره را با یک دانشجوی ایرانی فراهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیه لینی که یکی از ارکان اصلی خط دفاعی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در چند سال گذشته بود، تابستان قبل مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشگاه تورین گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که همان زمان اعلام کرده بود چه در زندگی شخصی و چه در تحصیل، شعارش "تا پایان" است، به همین مدرک قانع نشد و  در حال حاضر در مقطع دکترای اقتصاد تحصیل می کند.

جالب اینکه موضوع پایان نامه کیه لینی "مدل تجاری باشگاه یوونتوس در یک بستر بین المللی" بود. باشگاه یوونتوس هم در پیامی برای او نوشت:" همه اعضای باشگاه به جورجیو برای این دستاورد و نتایج فوق العاده تبریک می گویند."

 

 

 

 

به نظر می رسد کیه لینی از همین حالا به فکر فراهم کردن شرایط برای قرار گرفتن در چارت مدیریتی باشگاه یوونتوس است؛ و برای رسیدن به این هدف، قصد ندارد تنها به سابقه حضورش در این باشگاه تکیه کند و می خواهد با تحصیل در رشته های مرتبط، همانند دوران حرفه ای اش، یک مهره مطمئن برای این باشگاه باشد.

 

در این بین، رفت و آمد همیشگی او به دانشگاه تورین باعث شد تا حضورش برای دانشجویان و اساتید عادی شود و این فرصتی را برای مهدی صوتی، دانشجوی ایرانی و خواننده ورزش سه، فراهم کرد تا برای دقایقی با ستاره یووه صحبت کند. مهدی در مورد این دیدار به ورزش سه گفت:" راستش اول فکر کردم اشتباه دیدم. منتظر ماندم تا او از اتاق استادش خارج شود و بعد به سمتش رفتم و او را صدا زدم. با خوش رویی برگشت و وقتی فهمید که من کمی هول شده ام، با لبخند من را دعوت به آرامش کرد.

 

 

 

 

بعد در مورد شرایط حضورم در تورین پرسید و به من پیشنهاد کرد تا از موزه یوونتوس در یوونتوس آره نا دیدار کنم. با اینکه عجله هم داشت، اجازه داد تا من سر فرصت چند عکس هم با او بگیرم. نکته جالب برای من، ظاهر ساده این بازیکن بود که هیچ شباهتی به یک ستاره در کلاس جهانی نداشت."

 

کیه لینی یکی از ارکان قهرمانی های یوونتوس در سری آ در چند سال اخیر بود و فصل گذشته هم با این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید اما در نهایت مغلوب رئال مادرید شدند.

جورجیو کیه لینی یوونتوس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس