Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه طب سنتی نیز می توان از تجربه کشور چین بهره برد، گفت: افرادی که با طب مدرن سروکار دارند، می توانند از طب ایرانی به عنوان طب مکمل استفاده کنند.

خبرگزاری مهر:وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه طب سنتی نیز می توان از تجربه کشور چین بهره برد، گفت: افرادی که با طب مدرن سروکار دارند، می توانند از طب ایرانی به عنوان طب مکمل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سیدحسن هاشمی در خصوص جزییات دیدار با وزیر بهداشت چین گفت: این جلسه خوب پیش رفت و برای هر دو طرف مفید بود، زیرا طرف چینی از تجربیات ایران در حوزه سلامت بهره برد و برای ما نیز آموزنده بود، به هرحال مدیریت یک خانم بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر در زمینه سلامت، درمان و پیشگیری در نوع خود قابل توجه است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه همکاری های متقابل هم قرار شد، دو گروه از هر دو کشور رایزنی کنند، ضمن اینکه وزیر بهداشت چین هم از ایران بازدیدی داشته باشند.

هاشمی گفت: دو تفاهم نامه در زمینه ارتقای همکاری ها امضا شد، این تفاهم نامه ها در حوزه بهداشت، درمان، واکسیناسیون، تولید دارو، تجهیزات پزشکی، ساخت بیمارستان ها و تلاش جمعی در حوزه های بین المللی مانند WHO و البته مشکلاتی هم در حوزه بانک وجود دارد که مشمول حال ما هم می شود و از وزیر بهداشت چین خواستیم که کمک کنند در دولت مشکلات به حداقل برسد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در زمینه طب سنتی نیز می توان از تجربه کشور چین بهره برد، افرادی که با طب مدرن سروکار دارند، می توانند از طب ایرانی به عنوان طب مکمل استفاده کنند و افرادی هم که در بخش طب سنتی کار می کنند، باید آگاهی بیشتری پیدا کنند، چرا که امروز در جامعه چین نسبت به طب سنتی به عنوان طب ملی شان، اقبال خوبی پیدا شده است، آن هم در قرن بیست و یکم، که باید به این موضوع واقع بینانه نگریست، هیچ کدام از این دو گروه نمی توانند با نفی دیگری باعث رشد خودشان شوند، این دو طب مکمل یکدیگر هستند و در ایران هم اگر این باور به وجود بیاید، زمینه احیای روزافزون طب ملی ما فراهم خواهد شد که البته نیاز به آموزش، دانش و مهارت دارد.

هاشمی گفت: در زمینه طب مدرن هم تفاهم نامه ای به امضا رسید که امید است، هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی بتوانند حداکثر استفاده را ببرند.

وزیر بهداشت درخصوص دستاوردهای سفر به کشور چین و بازدیدهایی که از سیستم بهداشت و درمانی این کشور صورت گرفت، گفت: سفر مفیدی بود البته من و همکارانم با این کشور ناآشنا نبودیم، زیرا فارغ التحصیلانی را داریم که در کشور چین تحصیل کرده اند و مطالعه مفصلی در مورد چین داشته اند، اما به طورکلی جلسه ای که با وزیر بهداشت و همکاران شان داشتیم و همچنین توافقاتی که انجام شد، بهترین بخش سفر بود و امیدوارم ثمرات آن را در ماه های آینده در ارتقای روابط دو طرف شاهد باشیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است

تین نیوز

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه آهن گفت: ۲۰ لکوموتیو تحویل گرفته شده از شرکت مپنا، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، هادی یارجی درباره تجربه واگذاری لوکوموتیو به شرکت مپنا به روشROO گفت: قراردادی ۵ ساله در سال ۱۳۹۵ با شرکت مپنا منعقد شد که ۵۰ لوکوموتیو آلستوم که متوقف بودند برای بازسازی و بهره برداری در اختیار شرکت مپنا قرار داده شود و پس از بهره برداری مالکیت لوکوموتیوها به شرکت مپنا واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ لکوموتیو، بازسازی و وارد شبکه ریلی شده و ۳۰ لکوموتیو همچنان در اختیار مپنا است و در حال سپری کردن فرایندهای مختلف مونتاژ، دمونتاژ و بازسازی قرار دارد.

یارجی تصریح کرد: ۲۰ لوکوموتیو تحویل گرفته شده، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد یعنی روزانه ۱۰ تا ۱۲ لکوموتیو آماده به کار داریم و مابقی، در چرخه بهره برداری و تعمیرات است که همان ها هم قابلیت اطمینان بسیار پائینی دارد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد این پروژه می توانست به شکل بهتری عمل شود زیرا بیشتر کاری که انجام شده دمونتاژ بوده نه بازسازی و علت اینکه در آماده به کاری این لکووموتیوها و قابلیت اطمینان آنها اتفاق خوبی نیفتاده این است که سرمایه گذاری خاص و ویژه ای از سمت سرمایه گذار در این پروژه اتفاق نیفتاده است.

حجم ویدیو: 52.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند