Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیرکل منابع طبیعی استان فارس از مجروحیت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی فارس با اصابت گلوله افراد ناشناس خبر داد.

مهرزاد بوستانی در این خصوص گفت: سرهنگ بیت اصل فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی فارس بامداد امروز در حالیکه در حال گشت زنی در منطقه جنگلی کوهمره سرخی شیراز بود بر اثر اصابت گلوله افراد ناشناس زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کفت: بنا بر گزارش واصله در خصوص فعالیت باندهای قاچاق هیزم و درختان جنگلی، گشت های مراقبت از عرصه های منابع طبیعی در این منطقه افزایش یافت که در یکی از این عملیات ها، بامداد امروز فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی فارس از سوی افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت و از ناحیه پا مجروح شد.

وی گفت: در حال حاضر وی در بیمارستان نمازی شیراز بستری شد و تا ساعاتی دیگر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با بیان اینکه تلاش برای دستگیری ضارب و یا ضاربان احتمالی ادامه دارد، گفت: پیگیری های قضایی و انتظامی برای بررسی دقیق موضوع آغاز شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان

پلیس پاکستان اعلام کرد که یک بمب‌گذار انتحاری جلیقه مملو از مواد منفجره خود را در نزدیکی یک خودروی ون ضد گلوله حامل کارگران ژاپنی در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان منفجر کرده و سه نفر را مجروح کردند.

به گفته ارشد عسوان، رئیس پلیس محلی خودروی ون به سمت یک منطقه صنعتی می‌رفت که در آن پنج شهروند ژاپنی در شرکت سوزوکی موتورز پاکستان کار می‌کنند.

او با بیان اینکه اتباع ژاپنی در حمله روز جمعه جان سالم به در بردند، گفت که وضعیت سه مجروح در بیمارستان پایدار است.

پس از دریافت گزارش‌هایی درباره حملات احتمالی به خارجی‌هایی که در پاکستان در پروژه‌های مختلف با بودجه چین و سایر پروژه‌ها کار می‌کنند، دو محافظ امنیتی در این ون ضد گلوله بودند.

پلیس گفت که یک بمب گذار انتحاری دیگر که سوار بر موتور سیکلت بود توسط پلیس گشت در منطقه به ضرب گلوله کشته شد. طارق مستوی، یک افسر ارشد پلیس، گفت که واکنش سریع پلیس این حمله را خنثی کرد.

هنوز فرد یا گروهی مسئولیت حمله در کراچی، بزرگترین شهر پاکستان و مرکز استان جنوبی سند را بر عهده نگرفته است.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان حمله به کارگران ژاپنی را محکوم کردند.

گروه‌های مسلح در گذشته اتباع چینی شاغل در پروژه‌های مربوط به کریدور اقتصادی چین و پاکستان (CPEC) را هدف قرار داده اند. چین یکی از نزدیک‌ترین متحدان پاکستان است و ۶۲ میلیارد دلار در پروژه زیرساختی CPEC سرمایه گذاری کرده است که شامل یک سری بزرگراه است که جنوب غربی چین را به بندر گوادر در دریای عمان متصل می‌کند.

در ماه مارس، پنج چینی و راننده پاکستانی آنها در اثر حمله یک مهاجم انتحاری در نزدیکی شهر بشام در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی این کشور کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر