Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: با تلاش مرزبانان استان در ۲۴ ساعت گذشته سه محموله بزرگ کالای قاچاق در مرزهای شرقی استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر خرم‌روی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سه محموله شامل انواع مواد غذایی، لوازم برقی، لوازم خودرو و برخی اقلام دیگر است که ارزش ریالی آن از سوی کارشناسان بیش از 12 میلیارد ریال برآورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این محموله از سه فروند موتور لنج تجاری کشف شده و در همین راستا سه نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به تاثیرات سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و تولید ملی و ترویج تجمل‌گرایی در جامعه، تصریح کرد: در همین راستا و به منظور حمایت و حراست از منابع ملی و حفظ و استمرار امنیت اقتصادی، مقابله با این پدیده شوم اقتصادی از جمله اولویت‌های مهم مرزبانی است.

خرم‌روی با اشاره به اینکه امنیت یک مقوله نسبی و همواره دغدغه مردم در جامعه بوده است، افزود: امنیت و سلامت از نیازهای مهم و اصلی شهروندان است و همه موظف هستیم همان‌گونه که به موضوع سلامت خود حساس هستیم در بحث امنیت نیز این حساسیت را داشته باشیم.

به گزارش تسنیم موقعیت جغرافیایی هرمزگان موجب شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.

در 6 ماه نخست امسال بیش از 233 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سطح استان هرمزگان کشف شده است.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه