Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@14:56:36 GMT

پرسپولیس نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۳۲۹۷

پرسپولیس نقره داغ شد

میته انضباطی آرای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری فوتبال آقایان و بانوان صادر کرد.

فدراسیون فوتبال: دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابت های معوقه هفته هشتم لیگ برتر روز 20 آذرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی مسوبق به سابقه صورت گرفت. این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد چنانچه رفتار تماشاگران منتسب به این تیم اصلاح نشود، تنبیهات بیشتری در نظر گرفته می شود.

دیدار دو تیم فوتبال مبارکه سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از سری رقابت های لیگ برتر بانوان که قرار بود روز 17 آذرماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم استقلال خوزستان، این دیدار برگزار نشد.

کمیته انضباطی تیم استقلال خوزستان را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و نتیجه این بازی را سه بر صفر به سود تیم سپاهان اصفهان اعلام کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به استقلال خوزستان پیوست

هافبک فولاد خوزستان به عضویت استقلال خوزستان درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان، محمد آبشک هافبک باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، مس کرمان و داماش گیلان را دارد، کار خود را طی پنج فصل اخیر در فولاد خوزستان دنبال کرده بود و حتی در مقطعی موردتوجه پرسپولیس نیز قرار داشت.

آبشک که بهترین دوران فوتبالی‌اش را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته است، در پنجره زمستانی از این تیم جدا و به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان منتقل شد.

تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!