Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش «مادران چشم به راه»، گفت: مادران شهدای جاویدالاثر آران و بیدگل، در آستانه روز حماسه و ایثار این شهرستان، تجلیل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ همایش «مادران چشم به راه» در آستانه چهارم دی ماه روز ایثار و شهادت آران و بیدگل برگزار می شود.

دبیر این همایش در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تکریم مادران شهدای جاویدالاثر آران و بیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید افروز، صبر و شکیبایی مادران و خواهران شهدا را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: شهر آران و بیدگل در دوران دفاع مقدس ۲۰ شهید مفقودالاثرتقدیم انقلاب کرده است که تنها مادران ۱۲ شهید در قید حیات هستند.

وی با بیان این که از خانواده شهید محسن حججی برای حضور در این مراسم دعوت شده است، اضافه کرد: همایش پاسداشت مادران شهدای جاویدالاثر آران وبیدگل روز چهارشنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه الی ۲۰ در کانون شهید قاسم عربیان برگزار خواهد شد.

افروز خاطرنشان کرد: این همایش با حمایت و همکاری بنیاد شهید  و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ناحیه مقاومت بسیج و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار می شود.

آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۰ شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس رتبه نخست ایثارگری نسبت به جمعیت در کشور را دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند