Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:47:06 GMT

آرایشگاه‌های متخلف تنزیل درجه پیدا می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۳۳۵۹

آرایشگاه‌های متخلف تنزیل درجه پیدا می کنند

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه بهارستان گفت: با آرایشگاه‌های متخلف در شهرستان بهارستان مطابق قانون و به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق بصیری رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه شهرستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به نارضایتی موجود در خصوص آرایشگاه‌های مردانه سطح شهرستان، بیان داشت: طی دریافت برخی شکایات از شهروندان بهارستانی مبنی بر دریافت مبالغ بالاتر ازنرخ مصوب توسط آرایشگران، بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در دستور کار اتحادیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه با افراد متخلف مطابق قانون و به شکل جدی برخورد می شود، تصریح کرد: کسانی که خارج از نرخ مصوب اعلامی اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه بهارستان، مبالغ جهت ارائه خدمت و... دریافت نمایند، علاوه‌بر بازرسی و مشاهده تخلف، طبق ماده ۵۷ ،۵۸و ۵۹ قانون و مقررات نظام صنفی با آنان برخورد خواهد شد.

بصیری به اینکه آرایشگران می توانند با نشان دادن مهارت‌های خود ارتقا درجه بیابند، اشاره کرد و اظهار داشت: آرایشگرانی که تنزیل درجه داشته و نرخ پایین برای آن‌ها تعلق گرفته است، این فرصت را دارند تا توانایی خویش را در ارتقاء سطح مهارت فنی بالا برده و بتوانند مجدداً ارتقاء درجه پیدا کنند.

وی همچنین درخصوص برخورد شدید با متخلفان در صنف آرایشگران، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی آرایشگاه‌ها می توانند با تماس با شماره‌های مردمی     ۱۲۴ – ۵۶۷۴۲۶۹۷ - ۵۶۷۴۲۶۹۶ تماس بگیرند، تا در اسرع وقت به شکایات شهروندان رسیدگی شود.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به اینکه کوچک‌ترین تخلفات در زمینه نرخ مصوب اتحادیه قابل پذیرش نمی باشد.، افزود: طبق ماده ۶۵ قانون در صورت عدم درج قیمت در محل کسب یا درج قیمت به نحوی که برای مراجعه کنندگان قابل رویت نباشد با مشاهده توسط بازرسین اتحادیه، بازرسین واحد بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد