Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:03:38 GMT

نوزدهمین کاروان زائران مددجو عازم کربلا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۴۳۳۸۵

نوزدهمین کاروان زائران مددجو عازم کربلا شد

نوزدهمین کاروان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین راهی کربلای معلای و نجف اشرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: حضور در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین (ع) و فرزندان رشیدش در کربلا آرزویی بود که سال‌ها در دعاهای مردم ما برجستگی خاصی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: امروز خداند سبحان را شاکریم که نعمت زیارت آن ائمه اطهار (ع) فراهم شده و جای خوشحالی است که کمیته امداد امام (ره) خدمت به خانواده‌های مددجو را در عرصه زیارت عتبات عالیات نیز فراهم کرده است. 
این مسئول تصریح کرد: یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه فرهنگی است که موضوع زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم را در برنامه کاری داریم که سال 95 با هزینه‌ای بیش از 236 میلیون تومان 392 نفر از مددجویان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: سال جاری نیز برنامه اعزام مددجویان به عتبات عالیات در دستور کار بوده به طوری که امروز نوردهمین کاروان اعزام می‌شود و تعداد مددجویان اعزامی سال جاری به 372 نفر خواهد رسید. 

وی عنوان کرد: برای اعزام 19 کاروان در سال جاری 298 میلیون تومان هزینه صرف شده که بیش از 42 میلیون تومان از محل کمک خیران و مابقی از محل صدقه و منابع داخلی کمیته امداد بوده است. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۴۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه